stuur verhogen, kabels te kort
FM rekent 60 euro/uur. Zal hier toch zeker 30-45 minuten voor rekenen + materiaal....
Gaat het alleen om binnenkabels of ook de buitenkabels?
Ik heb op mijn winterfiets hetzelfde probleem, de stalen kabels vervangen is fluite van een cent, maar als je ook de buitenkabels te kort hebt, moet je waarschijnlijk ook stuurlintje doen? Of waslijntjes?
Ik heb op mijn winterfiets hetzelfde probleem, de stalen kabels vervangen is fluite van een cent, maar als je ook de buitenkabels te kort hebt, moet je waarschijnlijk ook stuurlintje doen? Of waslijntjes?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wellicht offtopic maar ik merk het toch even op:jbazelmans schreef: vorig jaar o.a. voor mijn dochter een racefiets gekocht. NU wil zij graag haar stuur hoger hebben.
Ik zie erg vaak gebeuren dat kleine mensen (over het algemeen vrouwen of kinderen) eigenlijk te lang op hun fiets zitten, vervolgens het gevoel hebben dat ze te gestrekt op hun fiets zitten (is ook zo), en daarom het stuur hoger gaan zetten, waardoor ze helemáál raar komen te zitten (te hoog, te gestrekt, last vd rug, te weinig gewicht op de handen en daardoor geen controle over de fiets), terwijl het stuur eigenlijk vooral dichterbij zou moeten (kortere stuurpen)
Aanrader: check dit ff.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"