Lichte, makkelijk opbergbare regenjas
Hier nog een tevreden gebruiker van de hotpack. Inderdaad de No Rain uitvoering. Ideaal dingetje om mee te nemen als de vooruitzichten niet helemaal droog zijn. Makkelijk klein op te vouwen en weg te stoppen onder je shirt.
-
- Forum-lid
Mijn eerste regenjas was een Agu. Heb ik nog steeds maar gebruik hem eigenlijk niet meer sinds ik een Hotpack heb.
Hotpack toegekomen, maar... desondanks ik een maat groter genomen heb, toch nog te klein. Gelukkig kan ik gratis retourneren. (Het scheel niet heel veel, maar toch).
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
-
- Forum-lid
Ik zoek een vestje dat WEL ventileert.
Heb dit nodig voor bijv 3 Ballons, het weer kan daar zo slecht zijn en ineens omdraaien.
Heb dus iets nodig dat ik kan aandoen in de afdaling maar ook even kan aanhouden tijdens een beklimming en niet zeiknat van het zweet wordt, iemand tips?
Heb dit nodig voor bijv 3 Ballons, het weer kan daar zo slecht zijn en ineens omdraaien.
Heb dus iets nodig dat ik kan aandoen in de afdaling maar ook even kan aanhouden tijdens een beklimming en niet zeiknat van het zweet wordt, iemand tips?
Nee. Vestjes en windjack worden (mijn ervaring) altijd lekker plakkerig).
Je zou kunnen kijken naar de Sportful Fiandre Light tops (rond 10 graden nog wel te doen) of een vestje met gaas op de rug (volgens mij had la Passione daar een paar van).
Je zou kunnen kijken naar de Sportful Fiandre Light tops (rond 10 graden nog wel te doen) of een vestje met gaas op de rug (volgens mij had la Passione daar een paar van).
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
castelli squadra vest, is nog niet heel erg lang uit.djatwork69 schreef:Ik zoek een vestje dat WEL ventileert.
In een Hotpack koel je niet af als je zweet, je zo lang je 'm maar aanhoudt.
Het ventilerende regenjack bestaat niet, wat fabrikanten ook mogen roepen.
Het ventilerende regenjack bestaat niet, wat fabrikanten ook mogen roepen.