Ze hebben een grote winkel, volgens mij sturen ze vrij veel fietsen op ook wel via de website.Lcsmet schreef: Heb je deze gekocht bij een firma die het gewoon is om fietsen op te sturen?
Ik kan heel moeilijk geloven dat dit tijdens het transport is gebeurt.
Dit is een alu uitvaleind en als je dat gaat terugbuigen, als dat al zou klukken, heb je veel kans dat het gewoon afbreekt.
Uitvijlen lijkt mij ook geen goed idee, de kans is groot dat je wiel dan niet meer helemaal juist in de voorvork staat.
Contact opnemen met de verkoper. Een volledig nieuwe fiets laten opsturen of enkel de voorvork vervangen.
Succes en hou ons op de hoogte.
Ik heb inmiddels de voorvork eraf gehaald en deze bij postkantoor afgeleverd. Als het goed is sturen ze me een nieuwe op zodra deze binnen is. Dan nog zien dat ik alles weer een beetje in elkaar kan zetten (ik heb nog nooit een band geplakt, dan weet je mijn "niveau" op dit gebied ). Volledig nieuwe fiets leek me veel gedoe, en het was een fiets in de "aanbieding", dan zou je net weer zien dat deze dan op=op is o.i.d.
Zou dat plastic beschermding wat om de vork zit hier dan ook op gezeten hebben? (deze was ook stuk). Ik kon wel een deukje in de doos zien, maar weet niet of dat de plek was waar de voorvork ook zat op dat moment. (zie foto hieronder)amclassic-fan schreef:Gokje, aluminium vorkpijp, star nut ingeslagen terwijl de vork op de grond stond.