Fiets schoonmaken met vochtig wegwerp doekje.
- Sweety2008
- Forum-lid
Voor de snelle reiniging van de fiets pak ik ook altijd de vochtige doekjes van Lidl of Aldi.
Voor de heel grondige reiniging autoshampoo en ieder halfjaar zette ik dr fiets in de wax. De lak blijft zo dus veel langer mooi en vuil hecht zich er niet zo aan vast.
Hoe ik dit met carbon moet doen dat zal ik nog allemaal moeten bevragen.
Voor de heel grondige reiniging autoshampoo en ieder halfjaar zette ik dr fiets in de wax. De lak blijft zo dus veel langer mooi en vuil hecht zich er niet zo aan vast.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Tja ik heb het gewoon op mijn Carbon fiets gedaan en hij zij niet je doet mij pijn
Nee alles ziet er nog net zo uit als er voor,alleen een stuk schoner
En slecht voor het milieu ,ja het zal allemaal wel,je mag hier ook de auto zelf niet meer wassen dat is ook slecht voor het milieu,maar die zooi die je er afwast kom toch ook uit het milieu.
Maar ik zal de vochtige papieren schoonmaak doekjes laten drogen en gooi ze wel in de allesbrander of oud papier
Nee alles ziet er nog net zo uit als er voor,alleen een stuk schoner
En slecht voor het milieu ,ja het zal allemaal wel,je mag hier ook de auto zelf niet meer wassen dat is ook slecht voor het milieu,maar die zooi die je er afwast kom toch ook uit het milieu.
Maar ik zal de vochtige papieren schoonmaak doekjes laten drogen en gooi ze wel in de allesbrander of oud papier
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Kijk dat is inderdaad meteen een goede reden om er mee te stoppen/niet mee te beginnen.Bergwerk schreef:Niet doen. Tenminste, als je wil dat je kinderen en kleinkinderen ook nog een schone planeet hebben om over te fietsen. Die dingen zijn hartstikke slecht voor het milieu. Vochtige doekjes bevatten vaak bewaar- en kleurstoffen en geven een heleboel onnodig afval. Ze staan in de top 10 van meest zinloze, maar schadelijke producten.
http://www.onegreenplanet.org/lifestyle ... vironment/
Wat dat betreft vraag ik mij wel eens af hoe 'vervuilend' het hele fietsen nu precies is: hoe was ik m'n fiets, reinig ik de aandrijving, hoe is mijn eten verpakt? Misschien tijd voor een ecologisch topic?
Gewoon hetzelfde. Kan die plastic fiets best tegen.Sweety2008 schreef:Voor de snelle reiniging van de fiets pak ik ook altijd de vochtige doekjes van Lidl of Aldi.
als je de groene kmer z'n gang laat gaan, mag je zelfs niet meer poepen.....
slecht voor het milieu.
slecht voor het milieu.
-
- Forum-lid
Groenlinks wil poeptax invoeren, 1€ per velletje toiletpapieroldsteel schreef:als je de groene kmer z'n gang laat gaan, mag je zelfs niet meer poepen.....
slecht voor het milieu.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Daar heb ik schijt aan.
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Logisch, daar koop je die doekjes mee.oldsteel schreef:als je de groene kmer z'n gang laat gaan, mag je zelfs niet meer poepen.....
slecht voor het milieu.
on topic, voor de geinteresseerden en test: https://kassa.vara.nl/nieuws/test-schoonmaakdoekjes