Lang verwacht en ook gekomen: campa schijfremmen
-
- Forum-lid
Hoop wel dat de shifters wat compacter zijn dan bij het prototype.
De passende term voor die lui is "hoernalisten".Lcsmet schreef:Onafgezien van het feit of het ook echt beter/sneller/mooier/.... is schrijft toch bijna elke journalist lyrisch bij de voorstelling van een nieuw product.daniel1975 schreef:..........
Volgens de auteur van het stukje: super stil, geen aanlopende schijven, fantastische remkracht met een vingertip, prachtige calipers die heel onopvallend aan je frame zitten, blabla blabla
Ik denk soms dat de betrokken journalisten part-time bij de bedrijven werken waarover ze schrijven.
Ik ben zelf al jaren 100% immuun voor die lui, maar dat geldt w.s. niet voor hele volksstammen.
Vind ik dat erg? Nee, de hoernalist heeft ook zijn functie in de zbordartiekelenwereld en zeker niet alleen negatief.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Veel groter dan de reeds behoorlijk uit de kluiten gewassen Ergopower model 3 zijn ze IMO niet.BramKoppelmans schreef:Hoop wel dat de shifters wat compacter zijn dan bij het prototype.
ERGENS moet natuurlijk de mastercilinder zitten en dat hebben ze best wel netjens gedaan...
Herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Die kenden we dus al een tijdje. Goed te horen dat ze eindelijk in productie gaan. Fraai om te zien, hoewel ik de nieuwe 4 arm crankspiders minder mooi vind dan de oude 5 arm en de rem-schakelgrepen een beetje hoog vind. Ben erg benieuwd welke fietsfabrikanten hun fietsen hiermee gaan uitrusten.
Achteraf is elke fietstocht leuk.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Zo, ook een nieuwe 11speed groep erbij. Die is trouwens Ultratorque. Wel gek dat Potenza nog een afgeleide heeft van powertorque.
En goed nieuws.. het lijkt er op dat er goedkopere 11speed cassettes komen.
En goed nieuws.. het lijkt er op dat er goedkopere 11speed cassettes komen.
-
- Forum-lid
Potenza wordt ook Ultra-Torque.
-
- Forum-lid
Je hebt hierin 2 opties, een korte slag of een lange slag. Kort is vrij direct aan/uit en lang geeft iets meer modulariteit.swannie schreef:Ik hoop dat deze schijfremmen niet zo hard bijten als de mtb Magura's.
Zeer slecht te doseren.
-
- Forum-lid
En die kan je zelf instellen geloof ikMemento_Mori schreef:Je hebt hierin 2 opties, een korte slag of een lange slag. Kort is vrij direct aan/uit en lang geeft iets meer modulariteit.swannie schreef:Ik hoop dat deze schijfremmen niet zo hard bijten als de mtb Magura's.
Zeer slecht te doseren.
-
- Forum-lid
Jep, imbus 2,5 een kwartslag draaien en je bent klaar.