Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Bryton

alliance_0
Forum-lid

Gebruikersavatar alliance_0 12 mei 2017 08:55

@dirber
Wahoo is natuurlijk geen nieuwe speler op de markt. Ze draaien al een poos mee met de nodige producten, van fietstrainers, fietscomputers tot hartslagmeters. Neem maar aan dat Wahoo een blijvertje is waar je gerust mee in zee kan gaan. Dat veel instellingen via de telefoon verlopen is alleen maar een voordeel, in mijn ogen, omdat dat op een telefoon allemaal net even iets vlotter en soepeler werkt als op een fietscomputer. Daarnaast eenmaal ingesteld zal je niet vaak meer iets hoeven te veranderen, zeker niet onderweg. Bovendien denk ik dat de meeste mensen de telefoon altijd bij zich hebben onderweg.

Mio heeft een aantal nieuwe producten op de markt gebracht. Volgens de specificaties met een redelijke tot goede accu duur. Je moet wel van hele grote apparaten houden, want zijn net zo groot als de gemiddelde smartphone.

delsol
Forum-lid

delsol 13 mei 2017 19:48

Ik heb een Bryton 310.
Het apparaat stopt na 1 uur met de tijd opnemen.
Weet iemand hoe je dat moet uitschakelen?

martijn78
Forum-lid

martijn78 27 mei 2017 14:25

weet iemand of er een alternatief is voor de Bryton site om een training in je Bryton te zetten?
ik heb een rider 60 en het lukt met niet om via de nieuwe site een training in de rider 60 te zetten.
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro

Oppbogga
Forum-lid

Oppbogga 29 mei 2017 11:52

Als je de GPX van de training al hebt kan dit volgens mij ook direct via BrytonBridge2 "Mijn tracks beheren"
...

Plaats reactie