Schwalbe one 2017
Ik inmiddels 1700km gereden en de achterband vervangen
Kon opzich nog wel even maar aangezien ik vakantie heb tot 4juli en de hele dag al sleutel aan fietsen had ik zoiets van vervang maar want dan hoef ik geen vieze vingers te krijgen in m`n vakantie
Bandje was amper vierkant met amper wil ik zeggen dat er wel iets was maargoed ik rij veel bergop heb toch nog wel iets van kracht denk ik zelf en ben ook nog eens 85kg dus dat bandje krijgt ben goed op z`n zak.
Kwa lopen ben ik zeer zeker overtuigd ervan en lek rijden valt ook best mee al moet ik toegeven ik rij alleen maar met mooi weer ermee
Kon opzich nog wel even maar aangezien ik vakantie heb tot 4juli en de hele dag al sleutel aan fietsen had ik zoiets van vervang maar want dan hoef ik geen vieze vingers te krijgen in m`n vakantie
Bandje was amper vierkant met amper wil ik zeggen dat er wel iets was maargoed ik rij veel bergop heb toch nog wel iets van kracht denk ik zelf en ben ook nog eens 85kg dus dat bandje krijgt ben goed op z`n zak.
Kwa lopen ben ik zeer zeker overtuigd ervan en lek rijden valt ook best mee al moet ik toegeven ik rij alleen maar met mooi weer ermee
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
achterbandje is bij mij bij 2500km gemiddeld gezien toch wel ver weg
ben vrij zwaar , rij redelijk door en ook nog meeste heuvel op dus dan krijgt die wel op z`n zak
Ga ook niet rijden tot op de draad want heb een hekel aan lek rijden
Voor gaat meestal wel z`n 5000km mee dus gemiddeld gezien 2x achterband 1x voorband
Zoals gezegd nu even wat vlotter vervangen want hoop in m`n vakantie wel een 1500km te kunnen rijden
ben vrij zwaar , rij redelijk door en ook nog meeste heuvel op dus dan krijgt die wel op z`n zak
Ga ook niet rijden tot op de draad want heb een hekel aan lek rijden
Voor gaat meestal wel z`n 5000km mee dus gemiddeld gezien 2x achterband 1x voorband
Zoals gezegd nu even wat vlotter vervangen want hoop in m`n vakantie wel een 1500km te kunnen rijden
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid HC
Banden en ketting levensduur hangt sterk van het gebruik af. Daar kan je niet op afgaan. Ik rijd een 3000km met een achterband, nadat deze eerst voor heeft gezeten. Mijn bergbandjes zijn na 2000 km voor en achter echt weg.
-
- Forum-lid HC
1.700km is gewoon nog zo goed als nieuw joh. Ik kan inkomen dat je ze niet tot de draad op wil rijden, maar 3.000km moet toch minimaal haalbaar zijn zonder problemen (helemaal als ze wat breder zijn en je de bandenspanning regelmatig controleert).peter1981 schreef: ↑19 jun 2017 19:36 Ik inmiddels 1700km gereden en de achterband vervangen
Najah ik heb m`n bandje uiteraard gezien en kan je garanderen dat die echt niet zo goed als nieuw meer was
Denk 500/750km was die wel weg en aangezien ik momenteel alweer 400km gereden heb had ik nu ongeveer vuile handen moeten krijgen en laat ik daar in m`n vakantie juist geen zin in hebben hahahah
Denk 500/750km was die wel weg en aangezien ik momenteel alweer 400km gereden heb had ik nu ongeveer vuile handen moeten krijgen en laat ik daar in m`n vakantie juist geen zin in hebben hahahah
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Welke hebben de minste rolweerdstand? Michelin Power Competition of schwalbe one?