Pagina 2 van 2
Re: KlimApp
Geplaatst: 29 okt 2017 06:51
door hugo147
Toch niet heb juist veranderd van GSM Huawey P10 ipv P8 light. Nummer en operator zijn het zelfde gebleven. Als ik naar de app store ga is het juist dat ik het nooit geïnstaleerd heb.
Re: KlimApp
Geplaatst: 29 okt 2017 07:41
door Edwin
Vreemd, ik ga het morgen voor je navragen.
Re: KlimApp
Geplaatst: 31 okt 2017 11:39
door Edwin
Hugo, ik heb het voor je nagevraagd. En nog beter, nagespeeld. We kunnen het probleem niet reproduceren en hebben hier verder ook niet eerder klachten over gekregen. Ik ben zelf overgegaan van een Samsung Note naar een S7, dat ging probleemloos. Collega's die hetzelfde hebben gedaan met iPhones kennen het probleem ook niet. Ik heb ook nog even de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook dat ging goed, al moet je dan inderdaad wel even de 'aankopen herstellen' button gebruiken. Ik vrees dan ook dat ik je hier niet mee kan helpen, het spijt me.
Re: KlimApp
Geplaatst: 02 nov 2017 13:06
door hugo147
Zal dan verplicht zijn om de app van mijn GSM af te gooien, zo heb ik er niks aan en verder geen aankopen meer te doen, voel me echt ontgoocheld van de dienst.
Re: KlimApp
Geplaatst: 02 nov 2017 13:55
door daniel1975
hugo147 schreef: ↑28 okt 2017 12:04
Ik heb dit gedaan maar krijg alleen de vrije niet de aangekochte.
En hoe is het dan met andere aangekochte apps?