Nederland - Brazilië
Mag ik een kleine voorspelling doen...
1-0 voor NL en in de halve finale tegen Portugal.
Vervolgens vliegen we er weer uit door onze angstgegner, 1-0 en een doos rode kaarten
Vervolgens vliegen we er weer uit door onze angstgegner, 1-0 en een doos rode kaarten
[quote="Master B"]Mag ik een kleine voorspelling doen...
Vervolgens vliegen we er weer uit door onze angstgegner, 1-0 en een doos rode kaarten [/quote]
Damn dan ben je :rolleye: - of je kent het schema niet ...... Halve finale zal of Uruguay of Ghana worden... Finale zal Nederland - Spanje worden met een 2-1 overwinning voor onze Oranje jongens.
Ik heb de finale reeds bekeken aan de binnenkant van mijn ogen en daarna was ik 2 dagen dronken ....zal helaas niet anders zijn ... dan nog 1 dag koppijn en dan weer werken
EDIT: iemand dom vinden omdat die geen interesse heeft in voetbal is niet netjes van mij .... sorry.
Vervolgens vliegen we er weer uit door onze angstgegner, 1-0 en een doos rode kaarten [/quote]
Damn dan ben je :rolleye: - of je kent het schema niet ...... Halve finale zal of Uruguay of Ghana worden... Finale zal Nederland - Spanje worden met een 2-1 overwinning voor onze Oranje jongens.
Ik heb de finale reeds bekeken aan de binnenkant van mijn ogen en daarna was ik 2 dagen dronken ....zal helaas niet anders zijn ... dan nog 1 dag koppijn en dan weer werken
EDIT: iemand dom vinden omdat die geen interesse heeft in voetbal is niet netjes van mij .... sorry.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Sorry geen voetbal gek, maar dan kan ons in de finale hetzelfde te wachten staan...
Mijn enthousiasme voor Oranje is omgekeerd evenredig aan de hoeveelheid oranje tokkietroep die in de straten hangt. Zeg maar de 'oranjedebilisering'. Vandaar dat het al jaren aan het afnemen is. Eigenlijk heb ik voor het laatst echt voor Oranje gejuicht in 2004. Nu hoop ik dat Duitsland wereldkampioen wordt. Overigens verwacht ik dat Brazilie, zij het met moeite, van Oranje gaat winnen. En dat is een reeele voorspelling, geen wensdenken.
ik hoop eigenlijk dat ze na 5 min. met 10-0 achter staan, dan kan mijn dochter tenmiste weer lekker gaan slapen zonder de hele tijd wakker te worden van die vuzufusevuzelaveulavevuzuvela's
Degene die dat ding bedacht heeft mogen ze wat mij betreft ritueel van de Tourmalet af gooien.
Degene die dat ding bedacht heeft mogen ze wat mij betreft ritueel van de Tourmalet af gooien.
met dat laatste ben ik het wel eens. overigens vrees ik dat 10-0 achterstand geen reden zal zijn om niet meer te blazen - in tegendeel, hef de klaagzang aan!
hoop op een spannende pot! twee ploegen die traditioneel bekend staan als leuk spelend, spelen dit toernooi allebei afbraakvoetbal-met-hoop-op-counter. volgens mij is Brazilië op papier beter, maar met de boys van Van Marwijk weet je het nooit ...
hoop op een spannende pot! twee ploegen die traditioneel bekend staan als leuk spelend, spelen dit toernooi allebei afbraakvoetbal-met-hoop-op-counter. volgens mij is Brazilië op papier beter, maar met de boys van Van Marwijk weet je het nooit ...
Ik hou van Triple.
commentaar van de belg na Brazilie-Chili: Nu moet oranje tegen Brazilie maar daar zullen ze geen schrik van hebben, dat zit namelijk niet in de genen boven de moerdijk.........
Kon er wel om lachen. Prognose............ ik vrees dat we eruit gaan 0-1
Kon er wel om lachen. Prognose............ ik vrees dat we eruit gaan 0-1
4-1 na 10 min staan we al met 2-0 voor 1x robben en 1x van persie,daarna 3-0 door kuyt, penalty tegen 3-1(rood voor de jong) ,nogmaals van persie 4-1 wie hem daarna vrijwillig laat wissellen voor van de vaart. kort door de bocht het word een makie..........................
dit is een droom.
dit is een droom.
amstel
Ben helaas pessimistisch (en realistisch): 0-2 voor Brazilië.