marsman
10 sep 2023 17:29
Hoi, sorry. Heb de vragen aan mij in dit draadje gemist. Ik had de MTB mee naar Itxaspe. Conclusie: dat was een foute keuze. Ik heb nauwelijks mtb routes en paden gezien. De paden waar ik heb gereden, waren niet te doen. Veel te steil en meer wandelpaden. Uiteindelijk veel op de weg gereden. Maar omdat ik de verkeerde fiets meehad, ook weinig gefietst.
Met de racer is het erg mooi fietsen in deze regio. Wat me opviel, is dat het wel af en toe steil is maar dat heel erg steile waar ik veel over las, heb ik ik niet zoveel gezien.
De kustwegen zijn echt prachtig. Sowieso is deze regio een aanrader. Echt een heerlijk sfeertje, goed betaalbaar, niet megadruk of toeristisch en San Sebastian, Bilboa + Pamplona zijn echt geweldig. Hoe meer je het binnenland ingaat, hoe meer je ziet van het Baskische en anti Spanje sentiment. Best wel een bijzonder sfeertje.
Ik denk dat ik in 2,5 week 5 of 6 keer op de mtb heb gezeten. Verder veel gewandeld, geluierd en pinxo's gegeten. En de Classica S Sebastian gezien. Ik heb gewoon niet zoveel te melden. Ik ga er zeker nog eens terug, maar dan met de de racer. De omgeving is er erg mooi en zeker de moeite waard. Wij hadden ook heerlijk weer.
Laatst gewijzigd door
marsman op 13 sep 2023 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik pak ze wel weer in de afdaling