Leuk artikel over dikke banden bij P-R en in de Vlaamde ardenne
http://www.bikeradar.com/gear/article/i ... ics-49687/
gravel bike banden
Leuk stukje inderdaad. Al is 47c niet realistisch op de meeste endurace fietsen die op dit moment leverbaar zijn. 32c houdt het volgens mij wel zo'n beetje op bij bijvoorbeeld de Canyon. Maar als ik dat zo lees, lijkt 32mm de perfecte optie voor PR. Voor alle overige tochten (op de weg) rij ik 28mm en dat bevalt goed.
Komend voorjaar maar eens verdiepen in de exacte bandenkeuze. Maar dan zoek ik wel een specifiek PR topic op, denk ik
Komend voorjaar maar eens verdiepen in de exacte bandenkeuze. Maar dan zoek ik wel een specifiek PR topic op, denk ik
-
- Forum-lid
Ik zoek gravelbike bandjes met enig profiel maar dan in de maat 27'5" , maar daar is weinig keuze in ;-(
-
- Forum-lid
Ik zoek gravelbike bandjes met enig profiel maar dan in de maat 27'5" , maar daar is weinig keuze in ;-(
De meeste MTB banden (dus ook die met weinig profiel) worden toch aangeboden in 27.5 inch?
Kan je anders niet een 28 inch (700c) wielsetje kwijt in je frame (700c met 35mm band biedt meer ruimte in frame dan 27.5inch met 54mm band).
Kan je anders niet een 28 inch (700c) wielsetje kwijt in je frame (700c met 35mm band biedt meer ruimte in frame dan 27.5inch met 54mm band).
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid