Precies dit. Jammer!
Marmotte Alpen komt misschien over een paar jaar weer op de planning. Eerst verder met het rijden van andere cyclo's (want er zijn er nogal wat )
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Precies dit. Jammer!
Nieuwsgierig. Wat is de bron?chiapucci78 schreef: ↑27 okt 2017 16:17 Ik las zojuist dat de organisatie ook met een super GranFondo komt met daarin Galibier en Izoard. Dit zal dan op 23 juni 2018 plaatsvinden.
Start en finish op verschillende plaatsen komt wel meer voor.daniel1975 schreef: ↑27 okt 2017 16:25 Hoe dan??? Die 2 kun je toch onmogelijk koppelen middels 1 ronde?
Nieuwsbrief van Sportcommunication.
Die had je ook best de <Veen-modus> mogen noemen maar in dit geval bedoel ik met name gezien het vervoer naar de startplek, van de finishplek en de eigen verzorgingsposten die men vaak heeft. Veen is in zijn algemeenheid erg selectief met geld uitgeven maar kent het gezegde "goedkoop is duurkoop" natuurlijk ook. Het hoeft beslist niet 5-sterren maar een beetje luxe vind ik wel fijn.