Tacx flux of elite direto
Had de elite direto bij futurumshop gekocht voor 629€, was bij introductie 699€ en een 10% kortingscode. Laatst nog 50€ kadobon bij bestelling van deze fietstrainer. Kan je futurumshop aanbevelen ipv athleteshop.
Erg tevreden met Elite, waarom ik hem heb gekozen ipv Flux: opvouwbaar, nauwkeuriger, geen kalibratie nodig, prima reviews. Nadelen tov Flux: iets luidruchtiger maar ruim binnen de normen, woon in een appartementencomplex en geen klagende buren gehad. Elite app is echt matig maar maak er geen gebruik van, heb zwift en bigring en die werken top.
Succes met de keuze.
Erg tevreden met Elite, waarom ik hem heb gekozen ipv Flux: opvouwbaar, nauwkeuriger, geen kalibratie nodig, prima reviews. Nadelen tov Flux: iets luidruchtiger maar ruim binnen de normen, woon in een appartementencomplex en geen klagende buren gehad. Elite app is echt matig maar maak er geen gebruik van, heb zwift en bigring en die werken top.
Succes met de keuze.
Wat is er met de Elite aan de hand? Ik zie dat hij nergens meer op voorraad is, en bij veel aanbieders pas vanaf januari/februari weer leverbaar is. En dat zijn nu juist de maanden dat ik hem het liefst zou willen gaan gebruiken...
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
Bij mantel wordt hij volgende week weer verwacht.... Er staat niet bij hoeveel exemplaren, dus als je iets wilt zou ik actie ondernemen!
(Ik heb zelf ondertussen een 2e hands Wahoo Kickr 2016 aangeschaft voor bijna de prijs van een Direto, dus ik ben niet meer zoekende ....., daarentegen wel druk aan het zwiften!)
Ik kom er nog niet helemaal uit. Wat heb ik naar direto en zwift abbo nog nodig?
Ik heb een tv, ant+ cadans / hrm, Chromecast (geen idee of ik iets eraan heb), Samsung tab (helaas geen Apple fan, ik zag dat daar wel zwift op draait), een notebook van Samsung ....
Is er dan alleen een ant + dongle nodig voor de laptop? Of hoe gaat dat communiceren met de Smart trainer en diverse sensoren...
Ik heb een tv, ant+ cadans / hrm, Chromecast (geen idee of ik iets eraan heb), Samsung tab (helaas geen Apple fan, ik zag dat daar wel zwift op draait), een notebook van Samsung ....
Is er dan alleen een ant + dongle nodig voor de laptop? Of hoe gaat dat communiceren met de Smart trainer en diverse sensoren...
Via ANT+ communiceert de laptop (en dus ook Zwift) met de sensoren én de Direto. Je hebt dus alleen een ANT+ stick nodig.
10$ op eBay/Ali, ruim 3x zo duur als je ‘t meteen nodig hebt en dus in NL bestelt.
10$ op eBay/Ali, ruim 3x zo duur als je ‘t meteen nodig hebt en dus in NL bestelt.