pedaal los krijgen
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Succes, na al deze adviezen
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Als je pedaal hoog staat? Of laag? en met inbus naar beneden of naar boven gericht?
En volgens mij is de stelregel "naar voor is vast" nou juist alleen van toepassing als je een pedaal met een pedaalsleutel vast zet, en dus niet aan de inbuskant van je crankarm.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
hij heeft altijd 50% kans dat ut goed gaat....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
De mededeling dat het linker pedaal linkse draad heeft zou eigenlijk moeten werken bij iedereen waarvan de hersens nog niet tot chimpansee niveau zijn gedegenereerd.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik zou het zo niet willen uitdrukken, maar inderdaad: als je er met de mededeling dat een linkerpedaal linkse draad heeft nog niet uitkomt, breng je maar liever je fiets naar de fietsenmaker. Daar zijn die lui voor.
Vorsprung durch Pedantik
-
- Forum-lid HC
Pffttt.........2 pagina's gevuld krijgen over het losdraaien van een pedaal!?????
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Heerlijk, zo'n discussie. Zou het pedaal al los zijn? En hoeveel voorkanten heeft een fiets eigenlijk (als in: als naar voren draaien vast is en naar achter draaien los, wordt dat dan anders als je een inbussleutel gebruikt in plaats van een pedaalsleutel)? Wordt linkse draad rechtse draad als je van de andere kant kijkt?
Volgens mij vinden sommige mensen het leuker de technische wijsneus uit te hangen dan de ts te helpen. Die is blijkbaar niet zo technisch anders stelt hij de vraag niet. Dan zegt links of rechts draad hem waarschijnlijk ook niets.
Maar met het plaatje van wiliertoerist moet het ook zonder verdere uitleg wel lukken toch ?
Maar met het plaatje van wiliertoerist moet het ook zonder verdere uitleg wel lukken toch ?