Het grote mancave/paincave topic
Paincave... “kijkt naar buiten”
Stoer hoor, dat jij het hele jaar buiten fietst. Waarom je dit in ieder topic over indoor fietsen gaat zo nodig moet vermelden is me een raadsel. Het dédain druipt er werkelijk vanaf. Het is misschien niet zo bedoeld, maar zo komt het in ieder geval wel over.
Ah nee joh serieus niet zo bedoeld. Mijn excuus als je het als storend ervaar. Overigens post ik nooit in topics over indoor fietsen zoals Zwift / rollenstand etc. Als ik op mijn actieve topics klik op dit forum zie ik niet een indoor draadje staan waar ik in post. Ik heb wel eens een opmerking gemaakt over indoor fietsen (in het draadje vandaag gefietst in 2017) maar dit is nooit negatief geweest naar mensen die indoor fietsen. Laat staan dat ik op de persoon heb gespeeld. Persoonlijk heb ik niks met indoor fietsen maar ik heb ook nooit geschreven dat indoor fietsen een makkie is of een slap aftreksel van buiten fietsen. Ik heb wel eens gemeld dat ik indoor fietsen geen “kilometers maken” vind. Het is uren maken. En ja ik stoor mij er soms wel aan (vooral op Strava) dat mensen alle indoor uren op 1 bult gooien met buiten kilometers. Of buiten fietsen stoerder is dan binnen fietsen? Geen idee. Ik zag gisteren iemand op Strava voorbij komen die bijna 17 uur op Zwift zat. Gekkenhuis maar ergens ook wel stoer
Om te laten zien dat Havana niet de enige is met een mancave: net verhuisd dus de inrichting is nog niet definitief. Het plan is om er een andere vloerbedekking in te gooien en een fiets aan het plafond te kunnen hangen (voor reparatie/onderhoud). De racefietsen (Specialized Roubaix en Cannondale CAAD 12) staan hier, de rest van de fietsen staan in de schuur.
Als ik er ooit een paincave van maak, dan gaan de rolgordijnen open voor het contact met de buitenwereld. Maar met open gordijnen is iets te makkelijk om te achterhalen waar ik exact woon
- leocuypers
- Forum-lid
mijn knutselhok
Ik durf geen foto te plaatsen van mijn zolder die naast fietsenwerkplaats ook opslag is van autoonderdelen en
het halve huisraad van m'n jongste dochter die weer tijdelijk bij ons woont.
Zou voor sommige tere zielen TE shockerend zijn.
het halve huisraad van m'n jongste dochter die weer tijdelijk bij ons woont.
Zou voor sommige tere zielen TE shockerend zijn.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
We kunnen veel hebben, hoor. Laat maar zien, ik ben wel benieuwd!
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Keezx: dit is vooral een teaser. Graag een foto. Het liefst met zelfportret. Iets met een wollen koersbroek en een ongeschoren kop; een verwarde blik en zwaaiend met een fietspomp. Op de achtergrond graag iets met een potkachel en een breiend vrouwtje. Bij voorbaat dank.
Paincave is de plek waar je zweet.
Mancave heb ik niet.
In mijn paincave heb ik dit jaar 845km virtueel gefietst,
Deze tellen voor mij gewoon mee voor mijn jaartotaal. Net zoals mij woon-werk-km's.
(Strava telt ze voor mij op. Ride, Ride (commune) en Virtual ride (trainer))
Mijn vrouw heeft voor de "versiering" gezorgd.
Mancave heb ik niet.
In mijn paincave heb ik dit jaar 845km virtueel gefietst,
Deze tellen voor mij gewoon mee voor mijn jaartotaal. Net zoals mij woon-werk-km's.
(Strava telt ze voor mij op. Ride, Ride (commune) en Virtual ride (trainer))
Mijn vrouw heeft voor de "versiering" gezorgd.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)