Winkels rondom Utrecht
Ik vind 't eigenlijk ongelooflijk dat je bij zo veel zaken geen proefrit kunt doen... hoe moet je in godsnaam weten hoe een fiets rijdt..?
Zou het wel interessant vinden om eens te horen hoeveel mensen eerst een proefrit deden voordat ze hun fiets gekocht hadden. Ik heb het bv niet gedaan. Toch raar eigenlijk, 1000,- uitgeven en niet eens weten hoe je fiets rijdt... laat staan als je 1500,- of 2500,- of 4000,- uitgeeft. (alhoewel ik vermoed dat de laatste groep kopers wel een proefrit doet)
Trouwens- niet bij VOS kopen!! Ik heb er gekocht en vind dat mensen die zo onbeschoft met anderen omgaan geen zaak mogen runnen.
Zou het wel interessant vinden om eens te horen hoeveel mensen eerst een proefrit deden voordat ze hun fiets gekocht hadden. Ik heb het bv niet gedaan. Toch raar eigenlijk, 1000,- uitgeven en niet eens weten hoe je fiets rijdt... laat staan als je 1500,- of 2500,- of 4000,- uitgeeft. (alhoewel ik vermoed dat de laatste groep kopers wel een proefrit doet)
Trouwens- niet bij VOS kopen!! Ik heb er gekocht en vind dat mensen die zo onbeschoft met anderen omgaan geen zaak mogen runnen.
Wat bedoel je met een proef rit?
Ik heb even de straat op en neer gereden, even kijken hoe het zit en zo..
Wat mij bevreemd is dat mensen doen alsof 1000 euro weinig geld is. De winkel doet alsof zij het dagelijks kunnen uitgeven. Als je zegt hij is stuk zie je iedereen kijken alsof ze willen tsjah, koop dan een goede fiets..
Wat mij bevreemd is dat mensen doen alsof 1000 euro weinig geld is. De winkel doet alsof zij het dagelijks kunnen uitgeven. Als je zegt hij is stuk zie je iedereen kijken alsof ze willen tsjah, koop dan een goede fiets..
Nagtie schreef:Wat bedoel je met een proef rit?
Ik bschouw minimaal 15-30 minuten als een proefrit.
Ben het helemaal met je eens dat er vaak wat schamperig gedaan wordt over fietsen van rond de 1000,-
Cycletrend in Utrecht. www.cycletrend.nl
- Supergrover
- Forum-lid HC
pipootje schreef:Er gaan veel mensen naar Vos in Zwanenburg en daar wordt ook veel over geschreven. Ik denk dat het dus wel een aantrekkelijke zaak is, zeker qua preizen.
Hahahaha, malle Pipo...
;);)
- Supergrover
- Forum-lid HC
Nagtie schreef:Gijs heb jij relaties binnen het rijwielpaleis?
Ik zou zeker geen eerste fiets bij vos kopen.. Als je nu heel verstand er van heb, en je kunt zelf sleutelen is dat nog wel interessant, maar anders niet doen.
Ja Gijs, ben je eruit gegooid bij Plieger???
(geintje Gijs...)
Bij Jonico in Utrecht is het nu opruiming 2010 modellen, op de website staan ook al enkele Trek 2011 modellen: http://www.jonico.nl , testrijden is mogelijk