Tommasini
Ik heb hem ook opgehaald, het is niet zover rijden vanaf hier. Helaas ben ik niet veel verder gekomen dan de schuur want zat een beetje met een krap schema tussen het werk en de kinderen ophalen. Toch nog wel wat leuks zien staan daar.chrissiewizzie schreef: ↑02 apr 2018 19:55 Van Erik kan je inderdaad gerust wat kopen. Volgende keer moet je 'm wel ophalen hoor! Een bezoekje aan zijn zolder is aan te raden (als je de kans krijgt).
Campagnolo Ultra Dork
Mooi, zag het frame als te koop staan bij Stalen Ros.
Ben zelf vorig jaar in Grosseto bij de Tommasini fabriek geweest.
Fantatische mensen, erg sociaal en niet te beroerd om even wat tijd in een fan/klant te steken.
Heb destijds een hele rondleiding gehad, met veel informatie en leuke weetjes. Top bedrijf, met top frames.!
Ben zelf vorig jaar in Grosseto bij de Tommasini fabriek geweest.
Fantatische mensen, erg sociaal en niet te beroerd om even wat tijd in een fan/klant te steken.
Heb destijds een hele rondleiding gehad, met veel informatie en leuke weetjes. Top bedrijf, met top frames.!
- ridefreeordie
- Forum-lid
Sehr schön. Veel plezier met het opbouwen!
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Dat ga ik ook zeker doen!
Bedankt voor alle leuke reacties tot nu toe.
Ondertussen Krijg ik wel aardig genoeg van de firma Drop it, Hide it, Lose it. Vorige week woensdag besteld bij BC, donderdag hebben zij het verstuurd en vandaag nog niks .
Bedankt voor alle leuke reacties tot nu toe.
Ondertussen Krijg ik wel aardig genoeg van de firma Drop it, Hide it, Lose it. Vorige week woensdag besteld bij BC, donderdag hebben zij het verstuurd en vandaag nog niks .
Campagnolo Ultra Dork
Waarschijnlijk is de levering vertraagd door het extra lange Paasweekend. Goede vrijdag (Karfreitag) is een officiele feestdag in Duitsland en zijn winkels en kantoren gesloten. Als het pakket donderdag op de post is gegaan, is het afgelopen dinsdag waarschijnlijk pas daadwerkelijk verstuurd en zou je het vandaag toch moeten ontvangen.
De spulletjes uit Duitsland zijn nog net voor het weekend binnengekomen dus met het mooie weer de eerste ritjes kunnen maken maar er moesten en moeten nog wel wat dingetjes gebeuren om alles naar wens te krijgen:
Nog wat graveringen ingekleurd die blijkbaar ook nog moesten:
En er is nog een mooi stukje echt Italiaans vakwerk binnengekomen uit de Oekraïne:
De usual suspects als Deda, 3T, Cinelli en ITM waren mij toch wat te gewoontjes dus het zou Campa (idioot duur tegenwoordig in mooie staat), WR, of PMP moeten worden. Deze kwam ik tegen op Ebay, nieuw voor een leuke prijs en heeft als voordeel dat het zadel mooi in het midden uitkomt vanwege de flinke setback.
Nog wat graveringen ingekleurd die blijkbaar ook nog moesten:
En er is nog een mooi stukje echt Italiaans vakwerk binnengekomen uit de Oekraïne:
De usual suspects als Deda, 3T, Cinelli en ITM waren mij toch wat te gewoontjes dus het zou Campa (idioot duur tegenwoordig in mooie staat), WR, of PMP moeten worden. Deze kwam ik tegen op Ebay, nieuw voor een leuke prijs en heeft als voordeel dat het zadel mooi in het midden uitkomt vanwege de flinke setback.
Campagnolo Ultra Dork