DCRainmaker is verhuisd naar Amsterdam
Volgens mij huurt hij het, voor zo’n stulpje betaal je serieus geld.
Puur op basis van locatie inderdaad. Netto 4k per maand lijkt me minimaal benodigd. Toen ik ooit eens van plan was particulier te huren, hanteerde de betreffende makelaar volgens mij bruto salaris gedeeld door 5 als maximale huursom.
-
- Forum-lid HC
Weer een lekkere Hollandsche discussie hier. Wat verdient iemand met wat hij doet.
Het gaat er niet om hoeveel hij verdient, het gaat erom hoe hij het verdient. Niks Hollands aan. Hij zegt geen geld aan te nemen van producenten, als dat toch zo blijkt te zijn vind ik dat wel relevant.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Als hij zijn tech-schuur heeft, en gaat inruimen, zoekt hij volgens mij nog wel wat hulp. Als het net uit komt, zou je op die manier natuurlijk persoonlijk met hem in gesprek komen. Hij zal natuurlijk niet zo snel zijn exacte inkomsten ed. aan jan en alleman delen. Maar waarschijnlijk kom je dan een stuk meer te weten over hoe hij werkt .
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Deze jongen is een entiteit binnen de wielerwereld, en geniet wereldwijde bekendheid. Dat zo iemand een huis in Amsterdam kan bekostigen ligt in de lijn der verwachting wat mij betreft.
Dat hij mogelijk minder eerlijk is dan hij doet voorkomen ligt overigens voor mij ook in de lijn der verwachting, dat geldt voor heel veel mensen op het internet. Al met al vind ik zijn reviews nog steeds voldoende nuttig om ze te blijven lezen, en er ook aankopen op te baseren.
Dat hij mogelijk minder eerlijk is dan hij doet voorkomen ligt overigens voor mij ook in de lijn der verwachting, dat geldt voor heel veel mensen op het internet. Al met al vind ik zijn reviews nog steeds voldoende nuttig om ze te blijven lezen, en er ook aankopen op te baseren.
Sluit ik me volledig bij aan.
-
- Forum-lid HC
Maar hoe hij het verdient is toch heel simpel: Reclame.
En hij geeft regelmatig een lezing, plus nog wat inkomsten van donateurs. Maar de belangrijkste inkomstenbron voor een dergelijke site is toch echt reclame. En die inkomsten lopen hard op met het unieke aantal bezoekers op zijn site.
En hij geeft regelmatig een lezing, plus nog wat inkomsten van donateurs. Maar de belangrijkste inkomstenbron voor een dergelijke site is toch echt reclame. En die inkomsten lopen hard op met het unieke aantal bezoekers op zijn site.
Als je afgaat op dat profiel dat iemand hier eerder plaatste was zijn start salaris als 17 jarige $100k+, dit zal in de loop van de jaren enkel zijn toegenomen aangezien hij hogere functies ging bekleden. Ook stelt hij daar dat zijn inkomsten niet significant achteruit gegaan zijn. In dat geval zal hij dus een lekkere spaarpot hebben kunnen opbouwen en nog steeds makkelijk 10k bruto aan euros per maand verdienen. Dan kan er ook wel een leuke (huur)huis bij het Vondelpark in de buurt van af. Nu weet ik niet hoeveel de bezoekers van z'n site bestellen via zijn affiliate links maar ik kan me voorstellen dat hij een redelijk hoge conversie-rate heeft gezien het soort bezoekers/info die hij plaatst. En als je dan 3mil+ unieke bezoekers per maand hebt en het relatief dure producten zijn die je op z'n site vindt...