Infinito Full Carbon Clinchers
Ik ga er als het goed is vrijdag een testrit op maken. Ben benieuwd hoe ze rijden! ze zien er in ieder geval goed uit
Ik heb er vandaag een koersje op gereden als test. Kon een setje lenen voor een dag!
Zijn prima wielen!
Stijf, niet al te zwaar en bollen gewoon goed.
Ik vind ze niet minder dan de fast forwards F5r waar ik ook op gereden heb..
Zijn prima wielen!
Stijf, niet al te zwaar en bollen gewoon goed.
Ik vind ze niet minder dan de fast forwards F5r waar ik ook op gereden heb..
Stokie ik neem aan dat je dan op de tube versie hebt gereden?
Ik ben al namelijk een aantal maanden naar hoge wielsets aan het kijken. en deze zijn recentelijk op het lijstje erbij gekomen. (maar dan wel voor draad banden)
Ik ben al namelijk een aantal maanden naar hoge wielsets aan het kijken. en deze zijn recentelijk op het lijstje erbij gekomen. (maar dan wel voor draad banden)
-
- Forum-lid
Stokie in actie gisteren:
![Afbeelding](http://img8.imageshack.us/img8/8871/stokie.jpg)
![Afbeelding](http://img8.imageshack.us/img8/8871/stokie.jpg)
vergeten eraf te halen jongens... kan wel eens gebeuren toch..
Normaliter train ik alleen op deze fiets, maar nu reed ik er eens een koersje op..
op mn koersfiets zit geen zadeltasje!
Mooie foto's hans!
@jay
Nee, het waren ook de Full carbon draadbanden. Met een stel goede draadbanden is er denk ik niet heel veel verschil met een setje tubewielen.
Normaliter train ik alleen op deze fiets, maar nu reed ik er eens een koersje op..
op mn koersfiets zit geen zadeltasje!
Mooie foto's hans!
@jay
Nee, het waren ook de Full carbon draadbanden. Met een stel goede draadbanden is er denk ik niet heel veel verschil met een setje tubewielen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
maar volgens mij zit je goed als je lekker zit..
Ik zit graag kort en ben het me bewust.. ik ga dus echt niets veranderen aan mn houding
Ik zit graag kort en ben het me bewust.. ik ga dus echt niets veranderen aan mn houding
Nu deze wielen al een tijdje beschikbaar zijn.
Vraag ik me af wat de ervaringen / bevindingen zijn van de personen die deze wielen in hun bezit hebben.
Hoe verhouden deze zich bijvoorbeeld t.o.v. andere wielen (b.v. FFWD F6R, Kuiper FCC50)?
Vraag ik me af wat de ervaringen / bevindingen zijn van de personen die deze wielen in hun bezit hebben.
Hoe verhouden deze zich bijvoorbeeld t.o.v. andere wielen (b.v. FFWD F6R, Kuiper FCC50)?