Ja, we waren je opeens kwijt.... Uiteindelijk maakt het niet eens zoveel uit, wij waren om 21:40 binnen.
En jou op sleeptouw nemen is ook geen probleem. Met die logge vakantiefiets is het een klein wonder dat je ons nog kunt volgen
BRM 300 Maasland - De Duinen, 21 juli 2018
WRB is een afkorting die in het Haagse nog wel eens gebruikt wil worden (vroeger ook landelijk maar nu alleen nog maar daar). WRB is een vertaling van de afkorting BRM. BRM = Brevet Randonneur Mondiaux, WRB is WereldRandonneursBrevet.
Een Belg, die de finish uiteindelijk wel heeft gevonden, heeft Mart en Leo verwittigd van FryskBloed's finish.
Verder was het wel een aardig brevet: veel gekronkel om alle bebouwing in de Randstad te ontlopen, maar daardoor wel een verrassend rustige route. De tweede helft was wel mooier dan de eerste. Prachtig dijkje van Uitgeest naar Buitenhuizen en daarna door de duinen naar Hoek van Holland. Gelukkig was dit al in de vooravond, dus de ergste drukte in de duinen was al voorbij. Ook het gevoel dat we de hele dag wind mee hadden (op een paar kleine stukjes na). Het was goed warm, maar met veel drinken en veel milkshakes was daar goed mee om te gaan. Vooral die milkshake terwijl we wachtten op het pontje bij Buitenhuizen deed veel goeds.
Verder was het wel een aardig brevet: veel gekronkel om alle bebouwing in de Randstad te ontlopen, maar daardoor wel een verrassend rustige route. De tweede helft was wel mooier dan de eerste. Prachtig dijkje van Uitgeest naar Buitenhuizen en daarna door de duinen naar Hoek van Holland. Gelukkig was dit al in de vooravond, dus de ergste drukte in de duinen was al voorbij. Ook het gevoel dat we de hele dag wind mee hadden (op een paar kleine stukjes na). Het was goed warm, maar met veel drinken en veel milkshakes was daar goed mee om te gaan. Vooral die milkshake terwijl we wachtten op het pontje bij Buitenhuizen deed veel goeds.
-
- Forum-lid
Had, nadat ik m'n trein had gehaald, op randonneurs.nl het telefoonnummer opgezocht en me afgemeld. Nummer bleek trouwens ook op de sticker van de laatste CP te staan (in my excuse: niet waar ik het verwachtte en in 5pt lettergrootte)
Ha, dan heb ik gisteren dus het grootste deel met jullie (FryskBloed, slugbait) gefietst. Aangenaam.
@slugbait, ik zou even controleren of je nieuwe fiets niet toevallig een motortje bevat, als je de hele dag het gevoel van rugwind had. Dan snap ik ook waarom je zo hard rondreed.
@slugbait, ik zou even controleren of je nieuwe fiets niet toevallig een motortje bevat, als je de hele dag het gevoel van rugwind had. Dan snap ik ook waarom je zo hard rondreed.
Het genoegen was wederzijds.user43974 schreef: ↑22 jul 2018 13:01 Ha, dan heb ik gisteren dus het grootste deel met jullie (FryskBloed, slugbait) gefietst. Aangenaam.
Ach, ik had gisteren goede benen. Dan merk je dat beetje wind niet eens