3e bal
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik geloof dat ik niet jaloers ben op je.....
Hoop dat het meevalt!
Hoop dat het meevalt!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Misschien moet je het dan nog eens nalezen. De TS gaat in september na de chirurg, die ziet geen heil in een operatie. Vervolgens doorverwezen naar de sportarts en begin november een echo gemaakt. Heeft heeft dus 2 maanden geduurd, wat voor een aanzienlijk deel door het doorverwijzen zal zijn ontstaan. We kunnen allemaal wel willen dat alle diagnostiek op afroep beschikbaar is, maar dat willen we met z'n alle niet betalen. Hoe vervelend dit probleem ook is voor de TS, het is geen spoed.
@TS, nog rust voorgeschreven na die injectie?
@TS, nog rust voorgeschreven na die injectie?
Mee eens, maar ik zie (hier in Vlaanderen althans) dat de wachttijden om bij de juiste arts te geraken nu langer zijn (2 a 3 maanden) dan pakweg vijftien jaar geleden. Het aantal kandidaat artsen wordt dan ook angstvallig laag gehouden (in één landsgedeelte toch), een politiek-economische keuze.amclassic-fan schreef: ↑22 nov 2018 09:52 ............. We kunnen allemaal wel willen dat alle diagnostiek op afroep beschikbaar is, maar dat willen we met z'n alle niet betalen. Hoe vervelend dit probleem ook is voor de TS, het is geen spoed.
........................
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe is het gegaan en merk je al iets?
Less is bore
Was weer volop genieten op de pijnbank. Gezien de hoek waarin ze geprikt hebben, hebben ze een beste naald gebruikt; ik heb niet durven kijken
.
Ze hebben een aardig gebied geraakt, dus lekker rondjes geroerd. Gelukkig zat er ook verdovingsmiddel in de cocktail.
Tot nu toe geen pijn meer gehad met fietsen. Bult in de lies is nog niet (helemaal) weg. We kijken het aan. Tot nu toe tevreden.
Ze hebben een aardig gebied geraakt, dus lekker rondjes geroerd. Gelukkig zat er ook verdovingsmiddel in de cocktail.
Tot nu toe geen pijn meer gehad met fietsen. Bult in de lies is nog niet (helemaal) weg. We kijken het aan. Tot nu toe tevreden.