Kilometerstand allertijden
-
- Forum-lid HC
Ach, er zijn al genoeg stompzinnige topics op dit forum, dus eentje meer of minder maakt toch niet uit?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Mijn excuus als het irriteert, misschien topic anders maar laten verwijderen ?havana schreef: ↑05 apr 2019 18:14 Wat is het doel van dit topic eigenlijk? Gaan we ook topics openen over hoe vaak we naar de Appie geweest, hoeveel geld we op onze bankrekening hebben en met hoeveel vrouwen/mannen we seks hebben gehad?
Het riekt naar de zoveelste wie-het-de-lange competitie, en ik was nu juist blij dat we daar Strava voor hebben (waar ik mede om die reden bewust niet op zit) zodat ik op het forum dit soort interessantdoenerij niet hoef te volgen.
Just my 2 cents.
@Havana, ik ben het niet echt met je eens dat Strava (alleen) interessantdoenerij is. Ik vind het juist leuk om te kijken wat de flyby's gedaan hebben. En dan kom je soms bijvoorbeeld mooie foto's tegen, en info hoe de gesteldheid van de weg (sneeuw) vandaag echt was.
Inderdaad. Aantal km's / gemiddelde kan me geen bal schelen, mooie foto's zien passeren + flyby's af en toe eens bekijken om nieuwe routes te ontdekken, dat wel weer.Jans schreef: ↑05 apr 2019 21:34 @Havana, ik ben het niet echt met je eens dat Strava (alleen) interessantdoenerij is. Ik vind het juist leuk om te kijken wat de flyby's gedaan hebben. En dan kom je soms bijvoorbeeld mooie foto's tegen, en info hoe de gesteldheid van de weg (sneeuw) vandaag echt was.