De lelijkste aeroracer van 2019 verkiezing
- Wiliertoerist
- Forum-lid
De Cervelo en de 3T, welke overigens niet te kiezen is in het menu, samen met de Trek Madone.
-
- Forum-lid
Zoals Wiliertoerist al aangeeft; de Cervelo en de 3T. Ik vind de Propel nog wel meevallen mits zonder spacers (met spacers is het idd een gedrocht...)
Giant TCR Advanced 1
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die Propel weegt ook nog even 8.3kg voor het schappelijke prijsje van €5.300,-
Wie is er nu gek geworden? 2jr geleden was dat het gewicht voor een semi-instapper met dito prijs.
Wie is er nu gek geworden? 2jr geleden was dat het gewicht voor een semi-instapper met dito prijs.
Less is bore
-
- Forum-lid
De S-Works en de Cervelo. Puur en alleen om die verschrikkelijke 'cockpits'.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan..
-
- Forum-lid HC
Mijn stem gaat naar de Cervelo (de S3 is ook aero als zal hiet iets minder zijn, ziet er beter uit en rijdt lekkerder). Wat betreft de Propel, die is t.o.v. de vorige een flink stuk zwaarder geworden (disc) ziet er minder uit (smaak) en rijdt ook nog eens een heel stuk minder (heb beide gehad echter de disc is al lang weer weg omdat de vernieuwing eerder een achteruitgang bleek (overigens geld dit voor nog wat andere modellen in de lijst)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oja, en die 3T mag in een aparte catagorie: die van de meest ondoordachte afmontage met dat 1x gedoe. Beperkingen opleggen onder het mom van vooruitgang....
Less is bore
Ter info: de Canyon noemt 'Aeroad' en niet 'Aeroroad'.
De 3T Strada is een van de mooiste fietsen die er zijn op dit moment (eindelijk nog eens een merk dat 'out-of-the-box' durft denken) maar dat is persoonlijk. Helaas wel veel te duur voor wat het is.
Mijn stem is naar de Giant gegaan.
De 3T Strada is een van de mooiste fietsen die er zijn op dit moment (eindelijk nog eens een merk dat 'out-of-the-box' durft denken) maar dat is persoonlijk. Helaas wel veel te duur voor wat het is.
Mijn stem is naar de Giant gegaan.