[quote="Peterj"]Er zijn onderweg foto's gemaakt, iemand enig idee waar je die kunt vinden?[/quote]
Als ik het goed onthouden heb (ik zag niet alles even helder meer... ), was het aktiefoto.nl. Nog even geduld. Morgen of overmorgen zal er wel wat staan.
Jean Nelissen Classic 2010 | 12 juni
Hier een link.
De foto's staan er nog niet op.
Volgens de site zouden deze ergens deze week erop staan.
http://www.sportkiek.nl/page/jnc2010
De foto's staan er nog niet op.
Volgens de site zouden deze ergens deze week erop staan.
http://www.sportkiek.nl/page/jnc2010
[quote="fitseflitser"]@girlinred; aan de foto's te zien heb ik jullie zien rijden ergens op de 135 km. Ik had een geel-zwart shirt van Itek en fiets in idem kleuren.[/quote]
Ik herken het Gaul! shirt ook. Meermaals ingehaald. Na ieder stop (wegens pech van mede teamleden e.d.) kwam ik je weer tegen.
Geel-zwart shirt met idem fiets? Colnago op het shirt wellicht? Volgens mij hebben wij kort naast elkaar gereden en wat gesproken. Ik reed op Cervélo. (fiets pas een paar maanden)
Ik herken het Gaul! shirt ook. Meermaals ingehaald. Na ieder stop (wegens pech van mede teamleden e.d.) kwam ik je weer tegen.
Geel-zwart shirt met idem fiets? Colnago op het shirt wellicht? Volgens mij hebben wij kort naast elkaar gereden en wat gesproken. Ik reed op Cervélo. (fiets pas een paar maanden)
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
[quote="cobra427"][quote="fitseflitser"]@girlinred; aan de foto's te zien heb ik jullie zien rijden ergens op de 135 km. Ik had een geel-zwart shirt van Itek en fiets in idem kleuren.[/quote]
Geel-zwart shirt met idem fiets? Colnago op het shirt wellicht? Volgens mij hebben wij kort naast elkaar gereden en wat gesproken. Ik reed op Cervélo. (fiets pas een paar maanden)[/quote]
Wij jou of jij ons?? Zit me sowieso af te vragen waar wij ingehaald zijn (ik met klimmen wel eens), maar als iemand je een paar keer inhaalt gaat dat toch opvallen en dat kan ik me niet herinneren
Geel-zwart shirt met idem fiets? Colnago op het shirt wellicht? Volgens mij hebben wij kort naast elkaar gereden en wat gesproken. Ik reed op Cervélo. (fiets pas een paar maanden)[/quote]
Wij jou of jij ons?? Zit me sowieso af te vragen waar wij ingehaald zijn (ik met klimmen wel eens), maar als iemand je een paar keer inhaalt gaat dat toch opvallen en dat kan ik me niet herinneren
~live fast, die young ~
Inmiddels de nodige tochten in Limburg en de Ardennen op mijn palmares en dit jaar gekozen voor de JNC ipv Limburgs Mooiste en daarvan geen moment spijt gehad! Samen met mijn ietwat beter bergop rijdende fietsmaat gestart om de 165 te doen, maar na terugkeer in Vianden na de eerste lus besloten dat het toch wel mooi was zo... Gedurende de dag heb ik me regelmatig afgevraagd of deze tocht voor mijn lichaam nu echt te veel gevraagd is, of dat de tocht iets te vroeg in het seizoen kwam voor me of dat ik m'n dag niet zo had...ik weet het niet. Vorig jaar LBL de 250 prima volbracht en de Criq prima verteerd - weliswaar met 22 in het uur gemiddeld maar toch - maar op een of andere manier loopt die JNC toch anders: om 8 uur 's ochtends, net uit bed, de Rampe de Putscheid op? Er zijn dagen dat ik andere dingen in m'n hoofd haal. De klimmen lopen langer door, maar zijn over het algemeen redelijk gelijkmatig en laten het toe om in je ritme te komen. Wat me bij is gebleven zijn de inderdaad schitterende vergezichten, het ontbreken van geïrriteerde autochtonen, verkeersluwe wegen en over het algemeen goed asfalt. En Vianden is een plek waar je je zo een beetje buiten het seizoen eventjes op vakantie waant. En dat is ook altijd een beetje onderdeel van het plezier van dit soort tochten. Ik blijf uiteindelijk ook maar een fietstoerist. Conclusie voor mij: de mooiste tocht die ik ooit heb gereden en wat mij betreft tot volgend jaar!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Foto's staan op de site!
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)