Het wielermoment van 2019
-
- Forum-lid
1 Carapaz 3e wereld burger verslaat de rijke Europeanen.
2 Alaphillipe wint te veel
3 Rohan Dennis neemt zoete wraak op zn BMC.
2 Alaphillipe wint te veel
3 Rohan Dennis neemt zoete wraak op zn BMC.
Van der Poel,Van der Poel, Van der Poel, Van der Poel,...... echt geen twijfel mogelijk.
Hoe mooi overwinningen van anderen waren, AGR was de meest verrassende en spectaculaire ontknoping dit jaar.
Hoe mooi overwinningen van anderen waren, AGR was de meest verrassende en spectaculaire ontknoping dit jaar.
Live fast; die young. mijn blog
Zeshonderdkilometer.? vlgns mij is het na een solo van 105km.

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Yeah right lijkt wel zo'n voetbal opmerking als iemand geblesseerd raakt van het verliezende team anders hadden ze wel gewonnen.
-
- Forum-lid
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Wel een beetje door een Vlaamse bril bekeken maar dat doen wij ook met een Nederlandse.
Ik mis eigenlijk vooral de 3e etappe van de Giro Rosa hier nog. Wat Vos daar flikte was net zo indrukwekkend als wat vd Poel deed in de AGR. En dan was de verliezer ook nog eens een stuk mooier in beeld gebracht waardoor het imho mooiere sport was om te zien.
Ik mis eigenlijk vooral de 3e etappe van de Giro Rosa hier nog. Wat Vos daar flikte was net zo indrukwekkend als wat vd Poel deed in de AGR. En dan was de verliezer ook nog eens een stuk mooier in beeld gebracht waardoor het imho mooiere sport was om te zien.
Campagnolo Ultra Dork
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ah ja!! dat was inderdaad een een heel mooi moment. En door de dramatiek inderdaad net een beetje mooier dan die van VDP. Ik wissel ze bij deze om
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind