Kom op Walter, ik ben niet dom, maar om nu te doen of het zo moeilijk is. Ik denk dat het meer te maken heeft met ongeduld.
Nodeloos quoten
- Supergrover
- Forum-lid HC
als dat in het schone dames topic is, zal niemand dat erg vinden...
Bakboord1 dus wel. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar een clou gevonden heeft.Supergrover schreef: ↑02 dec 2019 07:37als dat in het schone dames topic is, zal niemand dat erg vinden...
- Enzzo
- Forum-lid HC
Code: Selecteer alles
[quote=walter- post_id=1373821 time=1575209094 user_id=475021]
We leven in 2019; een website kan wel wat tekst verwerken. [/quote]
precies, en juist daarom zou iedereen moeten weten hoe je een quote aanpast!
[quote=walter]....Los daarvan laat de huidige versie van de site niet toe dat iemand eenvoudig maar delen quote van een commentaar.
[/quote]
Zie de [url=https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?p=1373830#p1373830]opmerking van Jans[/url]
[quote=*hier kan je dus elke naam zetten*]
Zelf heb ik er niet veel problemen mee.
[/quote]
Mooi maar zoals eerder vermeld; het leest wat fijner als de boel geordend is. En vooral het argument van Keezx: [i]"hele lappen quoten en dan met 1 zinnetje reageren"[/i] roept bij mij onethische gevoelens op (dat quoten van lappen uiteraard, niet de melding daarvan ;) )
En dat ziet er dan zo uit:
precies, en juist daarom zou iedereen moeten weten hoe je een quote aanpast!
walter schreef:....Los daarvan laat de huidige versie van de site niet toe dat iemand eenvoudig maar delen quote van een commentaar.
Zie de opmerking van Jans
Mooi maar zoals eerder vermeld; het leest wat fijner als de boel geordend is. En vooral het argument van Keezx: "hele lappen quoten en dan met 1 zinnetje reageren" roept bij mij onethische gevoelens op (dat quoten van lappen uiteraard, niet de melding daarvan )*hier kan je dus elke naam zetten* schreef: Zelf heb ik er niet veel problemen mee.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik vermoed dat de opmerking slaat op een deel van een quote dat je niet interesseert of boeit.
Zou er in dat geval aan toe willen voegen:
Rule #2: quote alleen dat deel dat relevant is voor het begrip van de reply
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Doe ik ook altijd, wel met vermelding dat er wat is weggeknipt.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
+1
Je kunt dat inderdaad met CUT, KNIP of een woord van gelijke strekking doen.
Ik gebruik daarvoor het liefst een ellips: het beletselsteken ( ... de drie puntjes dus) voor en (of) na de tekst die overblijft in de reply.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018