Donkervoort Bikes
De trend van mooie cockpits is aan ze voorbij gegaan helaas.
Maar de derriewieltjes zijn wel xl.
Een in het oogspringend fietsje maar ik denk voor de niche.
De niche die nu al een Donkervoort heeft en een fiets van hetzelfde merk wil.
Maar de derriewieltjes zijn wel xl.
Een in het oogspringend fietsje maar ik denk voor de niche.
De niche die nu al een Donkervoort heeft en een fiets van hetzelfde merk wil.
onder het motto koop een fiets krijg der een auto bij of was het nou andersom?? Natuurlijk een totaal ander stukje fietsmarkt waar ze oprichten..
Trouwens te bewonderen op de Luxury Fair of hoe die beurs ook mag heten.. voor als je het ECHT niet meer weet, wat je met je vrije tijd moet doen.
En om het netjes te houden mijn anaconda wordt er niet warm van
Trouwens te bewonderen op de Luxury Fair of hoe die beurs ook mag heten.. voor als je het ECHT niet meer weet, wat je met je vrije tijd moet doen.
En om het netjes te houden mijn anaconda wordt er niet warm van
Ja, maar dat zijn alleen de wielen... Als je maar lang genoeg spaart, kan je precies dezelfde onderdelen aan je eigen frame hangen. Dat maakt 'm nog niet exclusief. Alleen maar duur in aanschaf.
@Rob74: Laat mijn vrouw het maar niet horen. Dan is de fiets alsnog duurder dan de auto....
@Rob74: Laat mijn vrouw het maar niet horen. Dan is de fiets alsnog duurder dan de auto....
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40818
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Eigen ontwikkeling in samenwerking met een katten psycholoog, The Stig ivm de anatomie van een Donkervoort eigenaar en de gynaecoloog van de buurvrouw om zo tot een uniek, speciaal passend geheel te komen.csteenbe schreef: ↑13 dec 2019 09:47Geen idee wat hier anders aan is, het is iig geen chineesdaniel1975 schreef: ↑13 dec 2019 09:14 Elke chinees kan op die manier gespoten worden.
Wat is hier anders aan dan aan een Fons?
Klinkt als......
Less is bore
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Ik heb de fiets gezien, is gebouwd door Fidder Cycling evolution (doet ook Sarto en Baum).
Het positieve: voor een fiets die bij een auto hoort is het zeker niet het slechtste wat ik ooit gezien heb. De Colnago Ferrari modellen maar ook de Spyker fietser zijn stukken erger.
Het negatieve, de fiets kost ca. 15k Euro wat in de vergelijking met de auto niet heel duur is maar waar de auto een visie uitstraalt en een geheel is komt dit een beetje over als een bijeengeraapt zooitje maar wel eentje voor proleten die overal het duurste van willen (ongeacht of het ook een optimaal geheel wordt).
Ik had ooit een D8 (veel te snel en dodelijk in de regen) en ik waardeerde het merk maar waar het merk ooit als kitcar begon en half betaalbaar was is het nu door het plafond gegaan (vraag me af of het merk de overstap naar elektrisch uberhaupt gaat overleven of dat dit de zwanenzang is.
Het positieve: voor een fiets die bij een auto hoort is het zeker niet het slechtste wat ik ooit gezien heb. De Colnago Ferrari modellen maar ook de Spyker fietser zijn stukken erger.
Het negatieve, de fiets kost ca. 15k Euro wat in de vergelijking met de auto niet heel duur is maar waar de auto een visie uitstraalt en een geheel is komt dit een beetje over als een bijeengeraapt zooitje maar wel eentje voor proleten die overal het duurste van willen (ongeacht of het ook een optimaal geheel wordt).
Ik had ooit een D8 (veel te snel en dodelijk in de regen) en ik waardeerde het merk maar waar het merk ooit als kitcar begon en half betaalbaar was is het nu door het plafond gegaan (vraag me af of het merk de overstap naar elektrisch uberhaupt gaat overleven of dat dit de zwanenzang is.
Opgebouwd door Fidder, frame komt van Sarto.
Je moet niet in de regen rijden met een D8
YFood !!!
Dat heeft Jochem Uytdehaage 15 jaar geleden ook ervaren. Gelukkig kan hij het navertellen.