Het is niet voor niks dat sram die 48 koos.

Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Mij interesseert het 0.0....
Wat buitengewoon jammer Keezx, dat je dit soort zinloze en respectloze opmerkingen maakt in een topic dat jou bovendien niks interesseert.
Wat is dit nou weer voor offtopic advies? TS vraagt helemaal niet naar advies over AXS.dwangarbeider schreef: ↑31 jan 2020 09:13 Die opmerking van Keezx is toch gewoon komisch ? Dat geeft toch weer wat stof tot discussie.
Als Hans Teeuwen iets zegt over mongolen weet toch ook iedereen dat dit humor is.
Voor de slechte verstaanders ; ik wil AXS gebruikers nu absoluut geen mongolen noemen
Toch nog het volgende over AXS :
-het spul is verschrikkelijk duur
-voorbladen en crank zijn één geheel, dus als je voorblad versleten is... Dit zie je normaal alleen bij fietsjes uit de supermarkt.
-de cassette is totaal met niks compatibel, past enkel op wielen met de XDR body.
Heb je dan uitleg gekregen? Uiteindelijkchrissiewizzie schreef: ↑31 jan 2020 18:21 Hier stonden een opmerking van mij en van Keezx en die zijn zonder enige melding weggehaald. Wat is dat nou weer voor onzin? Censuur zonder enige vorm van bericht. Lekker open en transparant....