Qua geduld heb ik tijd zat, sta op de wachtlijst voor een hernia operatie. In ieder geval bedankt voor de tips. Ik heb op AliExpress glossy wielen zien staan met een dt swiss 350 naaf voor rond de 600 euro. Leek wat mij betreft wel een mooie wieltje.
Mvg,
Bas
Shimano Dura Ace WH-R9100C40
-
- Forum-lid
Bianchi Infinito 2017
Dat is niet zo fijn. Sterkte er mee. En succes met je aanschaf!
Ik weet niet of ik hier op de goede plek ben om mijn vraag te stellen maar ik waag het er maar op. Mocht u een beter topic weten, dan hoor ik dat graag.
Voor een nieuwe fiets is de keuze voor nieuwe wielen niet eenvoudig. Ik kan kiezen. tussen Dura Ace R9170 C40 of de DT Swiss PRC 1400. Er komt waarschijnlijk Dura Ace als groep op de nieuwe fiets.
Elke tip is welkom.
Voor een nieuwe fiets is de keuze voor nieuwe wielen niet eenvoudig. Ik kan kiezen. tussen Dura Ace R9170 C40 of de DT Swiss PRC 1400. Er komt waarschijnlijk Dura Ace als groep op de nieuwe fiets.
Elke tip is welkom.
-
- Forum-lid
Beide wielen lijken me prima. Ik rijd nu 3 jaar met de Dura Ace c 40 en ik spaar ze niet. Rijd over kasseien, Ardennen en in de bergen en ze geven geen krimp. Een nadeel van de c 40's is de smalle velgbreedte. 28 mm banden kunnen wel, maar passen eigenlijk niet goed. De DT Swiss wielen lijken me wat moderner.