Linkse hobby (het gaat gewoon weer over de fiets)...
-
- Forum-lid
fixie...linkse hobby. Bedoelde je niet linke hobby??
Ik dacht even dat je een spelfout maakte
Idd goed aktie; Tegen een kille en saaie samenleving!
Creativiteit is toch nog steeds een sterk punt van ons land en hopelijk blijft dit ook zo.
Wat is trouwens autonome kunst?
Ik kan me niks bij linkse hobbys voorstellen eigenlijk. Heb je er ook een definitie van Timo welke hobbies of ander zaken gevaarlopen? Vooral op gebied kunst en milieu en sport.
Ik dacht even dat je een spelfout maakte
Idd goed aktie; Tegen een kille en saaie samenleving!
Creativiteit is toch nog steeds een sterk punt van ons land en hopelijk blijft dit ook zo.
Wat is trouwens autonome kunst?
Ik kan me niks bij linkse hobbys voorstellen eigenlijk. Heb je er ook een definitie van Timo welke hobbies of ander zaken gevaarlopen? Vooral op gebied kunst en milieu en sport.
Wilders heeft het culturele leven in Nederland tot "linkse hobby" bestempeld. De PVV eist dat er geen cent subsidie meer naar kunst en cultuur gaat, vanuit het standpunt dat cultuur die - bij monde van PVV'er Sietse Fritsma - "zijn eigen broek niet kan ophouden" geen bestaansrecht heeft.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Nou als dat zo is geef ik jullie groot gelijk met die stickers.
Graag zo'n sticker op al die lijsttrekkers svp eindelijk stilte; het zou een hoop rust geven. In feite zeggen ze allemaal hetzelfde alleen blijven ze er om heen draaien om maar kiezers te winnen.
Sommige zaken hebben gewoon hulp/subsidie nodig. Waarom moet alles in geld uitgedrukt worden?? Verder krijgen ook veel bedrijven/(innovatieve) projecten EU subsidies en die subsidies zijn echt niet laag. .. hebben ze daar ook iets op tegen??
maar wat is dan autonome kunst?
Graag zo'n sticker op al die lijsttrekkers svp eindelijk stilte; het zou een hoop rust geven. In feite zeggen ze allemaal hetzelfde alleen blijven ze er om heen draaien om maar kiezers te winnen.
Sommige zaken hebben gewoon hulp/subsidie nodig. Waarom moet alles in geld uitgedrukt worden?? Verder krijgen ook veel bedrijven/(innovatieve) projecten EU subsidies en die subsidies zijn echt niet laag. .. hebben ze daar ook iets op tegen??
maar wat is dan autonome kunst?
Niet-functionele uitingen van beeldende kunst (dit in tegenstelling tot toegepaste kunst, dwz esthetische vormgeving van functionele voorwerpen). Maar de plannen van de PVV gaan veel verder: zo ging Fritsma in Den Haag al in de clinch met het Residentie Orkest. Dit 105 jaar oude orkest is voor ongeveer de helft van haar kosten afhankelijk van subsidies. Neem je die weg dan houdt het voor zo'n orkest op.
Even een indruk (hoop hem komende donderdag echt klaar te hebben)...
Even een indruk (hoop hem komende donderdag echt klaar te hebben)...
Heeft ze subsidie gekregen voor dit project? :p
[quote="pipootje"]als er geen remmen op zitten moet ie verboden worden[/quote]
Als je goed naar de foto kijkt zie je het overbodige van jouw opmerking in.
Als je goed naar de foto kijkt zie je het overbodige van jouw opmerking in.
Aangezien deze fiets niet gesubsidieerd klopt het standpunt niet helemaal. Je bewijst eigenlijk juist het tegendeel, door te laten zien dat kunst en creativiteit gewoon doorgaan ook als er geen geld ingestoken wordt door de regering.
Wel een vette fiets trouwens!
Wel een vette fiets trouwens!
geweldig initiatief!
Laten we de domheid bestrijden.
zjon
Laten we de domheid bestrijden.
zjon
groet John
http://web.me.com/zjon/wieleravonturen/2011/2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://web.me.com/zjon/wieleravonturen/2011/2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;