Even een schuurpapiertje langs je remblokjes halen kan ook helpen. Die worden na verloop van tijd vaak wat hard en "glazig" waardoor ze minder grip hebben. Of gewoon een keer nieuwe kopen.
Al zijn dit soort acties (ontvetten en remblokje schuren) uiteindelijk allemaal maar tijdelijk natuurlijk. Persoonlijk ervaar ik sinds de 7700 dura ace serie dat de remmen al zo goed zijn, dan je met de juiste blok/velg combi eerder uit moet kijken dat je wiel niet blokkeert dan dat je niet hard genoegd kunt remmen. En ik ben toch geen lichtgewicht (90 kg).
Maar wellicht helpt voor jou de overgang van 6800 naar 8000 remmen net voldoende.
Slecht remmen Dt swiss Pr1400 oxic velgen
Waar en wanneer heb je in de Vogezen natte afdalingen gehad dan? Zat zelf van do-zo in de omgeving van Münster maar heb geen druppel gezien.
Ligt niet aan de wielen, remmen voor een alu setje als de beste - zelden zo een goed remmende set gehad. Ook in nat prima prestaties rekeninghoudend met de omstandigheden, als het stortregent dan ben je de sjaak remt niks fatsoenlijk op schijfremmen na maar ja wie wilt dat
Zou het zoeken in de afstelling remhoeven, remhoeven zelf en de remblokken.
Gebruik zelf de Campa blauwe blokken, Raven14 had me deze geadviseerd - slijtage is minimaal.
Zou het zoeken in de afstelling remhoeven, remhoeven zelf en de remblokken.
Gebruik zelf de Campa blauwe blokken, Raven14 had me deze geadviseerd - slijtage is minimaal.
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40618
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Zijn dat dan de blauwe voor carbon of die voor de Shamal Mille?
Less is bore
Idd voor de Shamal Mille met een zwarte remrand, de DT Swiss BXP slijten nogal snel.daniel1975 schreef: ↑09 sep 2020 14:29 Zijn dat dan de blauwe voor carbon of die voor de Shamal Mille?
YFood !!!