Welke direct drive trainer ?
Ja, dat stond er tot gisteren ook voor de Wahoo Kickr. Enfin ik ga eens even kijken.
prj
Ik zou zeker niet voor de kickr core gaan. Ik ben inmiddels al mijn 2de core in gebruik maar het blijft een hele slechte kwaliteit trainer. Trilt continue tijdens fietsen, zeer irritant. Grote spijt van aankoop. en is zeker geen goedkope fietstrainer.
Hm, mij bevalt hij prima.
prj
-
- Forum-lid
Ik heb de indruk dat je gewoon geluk moet hebben met zo'n moderne trainer.
Bij ons een Tacx Neo die er na een dik jaar gewoon mee ophield ; weerstand weg, geen verbindingen meer.
Bij Garmin (want Tacx is nu Garmin) zijn ze vooral goed in je aan het lijntje houden....
Uiteindelijk willen ze een nieuwe voeding opsturen, maar die is dan weer niet op voorraad en de voeding is m.i. het enige wat wel nog correct werkt....
Dan maar Bol.com aangesproken omdat we het apparaat daar gekocht hebben.
Tacx mocht direct opgestuurd worden en ze zijn nu aan het bekijken of er nog iets te repareren valt, anders sturen ze een nieuwe (hopelijk).
Is ondertussen al van 15 december kapot, voor zo'n duur toestel zou de service toch wel iets beter mogen.
Futurumshop heeft/had de Elite Direto XR-T beschikbaar en €140 goedkoper dan normaal. Dus gekocht! Welke online trainingsprogramma’s gebruiken jullie? Ik lees heeeeel veel Zwift..... doel is training interval, maar ook eens virtueel beroemde cols etc rijden.....
-
- Forum-lid HC
Bij een Elite trainer krijg je een voucher voor bijna alle programma's. Probeer ze gewoon allemaal een maandje (Bkool zelfs 2) uit en beslis dan zelf wat voor jou het fijnste programma is.