2 daagse tocht van circa 230 km
Maak idd een mooie route , want anders ga je langs grote drukke wegen die niet echt leuk zijn. Onderweg paar leuke bezienswaardigheden langs en je hebt 2 leuke dagen.
Op de Edge kleinere segmenten maken, dan rekent hij wel,
Maar zoals opgemerkt beter de route zelf maken met via punten over rustige wegen en dorpen met bakkers en supermarkten.
Komoot
Strava
Basecamp
Routeplanner Fietsersbond
Etc etc.
Zelf gebruik ik Basecamp met Openfietsmap.nl kaart in Basecamp en mijn Edge.
Soms importeer ik de track nog wel eens in Google Earth om daar te kijken of het te fietsen is (racefiets).
Heb zo eens een 3 daagse route gemaakt voor een sponsorfietstocht van Pieter Buren tot in midden-limburg. Zelf niet meegefietst maar ik hoorde achteraf van de rijders dat ze nergens hadden moeten aanpassen of omrijden.
Maar zoals opgemerkt beter de route zelf maken met via punten over rustige wegen en dorpen met bakkers en supermarkten.
Komoot
Strava
Basecamp
Routeplanner Fietsersbond
Etc etc.
Zelf gebruik ik Basecamp met Openfietsmap.nl kaart in Basecamp en mijn Edge.
Soms importeer ik de track nog wel eens in Google Earth om daar te kijken of het te fietsen is (racefiets).
Heb zo eens een 3 daagse route gemaakt voor een sponsorfietstocht van Pieter Buren tot in midden-limburg. Zelf niet meegefietst maar ik hoorde achteraf van de rijders dat ze nergens hadden moeten aanpassen of omrijden.
Niet wetenschappelijk maar ik heb vaak het idee dat in de vroege ochtend de wind vaak nog wat minder hard waait.....misschien wat vroeger al vertrekken?
Ddank voor alle tips. Ik ga er eens mee aan de slag. Ik wilde idd i de ochtend, rond 6:00, vertrekken. Gewoon lekker rustig aan en regelmatig pauzeren. Van de week 2 dagen 80km/daggefiets met rugzak. Ging prima. Wellicht dat ik zo'n 10 liter zadeltas aanschaf. Een topeak backloader 10l bijvoorbeeld ofeen alternatief.