Waar kwaliteitsschoenen en snelle levering verkopen?
- borgmonster
- Forum-lid
Och, die fietsschoentitel vind ik dan eigenlijk wel net zo dom als de spam die erin terechtkomt.
Ik ben tegen aanpassing van de titel.
Ik ben tegen aanpassing van de titel.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- borgmonster
- Forum-lid
Ik vraag me af hoe de kwaliteit van dit soort berichten zal evolueren door technologische vooruitgang en of moderatoren scherp of niet, uberhaupt nog zullen in staat zijn om het onderscheid te maken.Enzzo schreef: ↑29 sep 2021 22:12 Dit is niet gepost door een persoon van vlees en bloed. Dit wordt door een vrij geavanceerd AI (artificiële intelligentie) programma uitgespuugd.
...........
........... Gelukkig zijn de moderatoren op dit vlak scherp genoeg om deze zaken er uit te vissen, getuige dit topic!
...........
- borgmonster
- Forum-lid
Ach. Zolang de berichten hier blijven staan weten die AI’s toch ook dat het werkt?
Of heeft dat geen invloed?
Of heeft dat geen invloed?
- borgmonster
- Forum-lid
Aha. Weer wat geleerd!
Ik ga binnenkort naar de bruiloft van mijn beste vriend, ik weet niet welke outfit ik moet kiezen. Omdat ze een bijzondere vriendin is, wilde ik een mooie en passende jurk uitkiezen voor de ceremonie. Kun je me een paar geschikte outfits voorstellen? Hartelijk bedankt.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Met de aangescherpte coronaregels zou het zo maar kunnen dat het huwelijk verplaatst wordt naar een warmer seizoen.
Daar sta je dan met je warme jas en wollen kleed.
Daar sta je dan met je warme jas en wollen kleed.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Mensen, als je financiële problemen hebt die je op geen enkele manier kunt oplossen en je weet niet wat je moet doen in een dergelijke situatie, dan zou ik je ten zeerste aanraden om je aandacht te vestigen op de XXXXXX site, omdat het hier was dat ik half geleerd heb om de beste plek te vinden waar je financiële problemen kunt oplossen.