Volgens t artikel omdat Campagnolo niet genoeg kon bieden. Ik verwacht op een of andere manier dat die Classified naaf misschien ook af en toe zijn entree in t peloton gaat maken. Dat systeem heeft meer integratie met di2. Classified vond je t eerst op Ridley fietsen, dus misschien zit daar nog wat.
Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
- thestudent
- Forum-lid HC
- Berichten: 5540
- Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
- Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik denk het niet trouwens, omdat het toch 1% (o.i.d.) extra weerstand oplevert en op profniveau is dat veel. Bovendien heeft Classified natuurlijk geen geld.
- thestudent
- Forum-lid HC
- Berichten: 5540
- Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
- Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn
Volgens classified zelf valt het erg mee met de verliezen. En in sommige situaties zelfs beter. Dit omdat je buitenblad per definitie efficienter is dan je binnenblad. De kettinglijn voor het grote deel van de klimmen juist beter is. De voorderailleur wegvalt. Je onder volle kracht kan schakelen en t dus nooit mis zou moeten gaan. Maargoed dat is volgens classified zelf. Zelf zou ik ( mocht ik zoveel geld hebben ) dit zeker overwegen.
https://classified-cycling.cc/en/storie ... drivetrain
https://classified-cycling.cc/en/storie ... drivetrain
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Scott Addict RC 20
Vind het ook een mooi systeem vanuit technisch oogpunt. Zal het komende jaar wel duidelijker worden wat de voors en tegens zijn. Ben benieuwd.thestudent schreef: ↑20 okt 2021 10:55 Volgens classified zelf valt het erg mee met de verliezen. En in sommige situaties zelfs beter. Dit omdat je buitenblad per definitie efficienter is dan je binnenblad. De kettinglijn voor het grote deel van de klimmen juist beter is. De voorderailleur wegvalt. Je onder volle kracht kan schakelen en t dus nooit mis zou moeten gaan. Maargoed dat is volgens classified zelf. Zelf zou ik ( mocht ik zoveel geld hebben ) dit zeker overwegen.
https://classified-cycling.cc/en/storie ... drivetrain
Opvallend, was het niet Baghrain die de kleding niet goed genoeg vond en nog tijdens het seizoen eruit kieperde?pmoraal84 schreef: ↑02 nov 2021 20:24 Bora Hansgrohe rijd volgend jaar in Le Col.
https://lecol.cc/pages/bora-x-le-col
Misschien wil Le Col toch aan de weg timmeren en hebben ze de portemonnee getrokken.havana schreef: ↑02 nov 2021 21:15Opvallend, was het niet Baghrain die de kleding niet goed genoeg vond en nog tijdens het seizoen eruit kieperde?pmoraal84 schreef: ↑02 nov 2021 20:24 Bora Hansgrohe rijd volgend jaar in Le Col.
https://lecol.cc/pages/bora-x-le-col
En is Sportful met Sagan mee gegaan naar Total-Energy?
In zoverre dat Bora Hansgrohe ook nog met S Works blijft fietsen.
Movistar (M+V) gaan met La Passione kleding rijden.