stefanofly schreef:of misschien ben je zo een beul dat de fiets kan niet anders doen dan krakken (net als die van sven kramer).
p/s ik neem je wel serieus hoor. Mijn fiets kraakt ook een beetje als ik zwaar trap maar ik maak me daar zelf niet zo druk om!
Ik ben zwaar, te zwaar zelfs. Hierover heb ik met de FM gesproken, en daar is rekening mee gehouden.
Ik verwacht misschien wat teveel voor het geld dat ik heb uitgegeven. Ik heb nu een fiets uit de onderkant van mijn budget aangeschaft omdat dit in overleg met de FM de beste keuze zou zijn.
Ik verwacht dan een fiets die zonde gezucht gewoon zijn werk gaat doen. Ik heb nu al een paar keer mijn oude fiets gepakt omdat die gewoon zonder gekraak en gedoe doet waar die voor gemaakt is. Dit is een fiets van 15 jaar oud met ook alleen maar een oude deore afmontage. Deze deed ik weg omdat alles oud was en er dingen aan vervanging toe waren.
Ik weet dus niet of ik teveel verwacht, ik verwacht iig een fiets die minimaal net zo fijn trapt als mijn oude. Daar horen kraakjes en tikjes niet bij. Wanneer de kraak er alleen zou zijn wanneer ik er echt kracht op zet dan zou ik dat idd accepteren. Maar het is bij elke slag in elke versnelling, als ik maar over een hobbelige weg rijdt.
Misschien irriteer ik me ook wel aan elke piepje omdat ik gewoon niet zo tevreden ben.