12 speed cassette shimano
- thestudent
- Forum-lid HC
Alternatief is een 41 voorblad en 23mm banden (7.92m) of een 40 voorblad met 30/32mm banden 7.89. Kom je ook redelijk dicht bij 7.93. Uitgaande van een cassette beginnend met een 11. Maar dan moet eventueel de voorderailleur omlaag. Er zijn op zich wel adapters op te markt, maar 1x kan in Nederland in koers sowieso makkelijk.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Ja eens! Aparte regel eigenlijk.
Heeft weinig nut wat mij betreft. Wind tegen kan je jezelf nog steeds kapot trappen en wind mee zit je te freewheelen .
Net zoals bergop en bergaf
Heeft weinig nut wat mij betreft. Wind tegen kan je jezelf nog steeds kapot trappen en wind mee zit je te freewheelen .
Net zoals bergop en bergaf
-
- Forum-lid HC
. Ik wilde vooral zeggen; als die U19 een wedstrijd afhandelen aan +40km/u, lijken ze niet veel last te hebben van die beperkte versnellingen.wasbeer2006 schreef: ↑15 feb 2022 15:13Ik sowieso niet
Tenzij het alleen wind mee en/of bergaf is.........
-
- Forum-lid
De beperking op de verzetten bij de jeugdreeksen heeft ook te maken met het verschil in ontwikkeling : er zijn renners van 17 jaar die nog jongen zijn maar er zijn er ook die al een volwassen man zijn. De laatsten zouden natuurlijk nog meer in het voordeel zijn bij onbeperkte verzetten.
Kleiner voorblad of kransjes weglaten is alleen een optie in de kleinere wedstrijden. Bij de grotere wedstrijden kan je dan geen wiel meer uit de volgwagen of van de neutrale wagen nemen. 12speed gaat dit jaar nog moeilijk worden voor de jeugdrenners.
Kleiner voorblad of kransjes weglaten is alleen een optie in de kleinere wedstrijden. Bij de grotere wedstrijden kan je dan geen wiel meer uit de volgwagen of van de neutrale wagen nemen. 12speed gaat dit jaar nog moeilijk worden voor de jeugdrenners.
Alsof die een 12 speed wiel gaan hebben .dwangarbeider schreef: ↑15 feb 2022 21:22 ..
Kleiner voorblad of kransjes weglaten is alleen een optie in de kleinere wedstrijden. Bij de grotere wedstrijden kan je dan geen wiel meer uit de volgwagen of van de neutrale wagen nemen. ....