schoenen brede voorvoet
Ik heb zowel de dure Lake als de iets goedkopere Northwave’s gehad. Heb ook een brede schoen nodig. Via de paswijzer van Mantel, wat een uitstekende tool is, kwam ik bij de Rebel voor weg en ATB. Deze voldoet uitstekend. Alleen hun eigen sluitingsysteem is kwalitatief minder dan Boa op de Lake.
Velokicks claimt ook brede voorvoet.
Ik heb q36.5 mtb schoen met brede voet, zit mij heerlijk. 2x productiefout met lake mtb schoen gehad, toen was ik daar wel klaar mee.
Dmt was mij net te smal, ik dacht de topper te hebben. Helaas telkens na 20 min toenemend pijn voorvoet en na 40 minuten onhoudbaar. Hebben een vrij uitgesproken vorm en dun voetbed. Als 't je past ongetwijfeld heerlijk.
Fizik heeft een wide lijn, daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik heb q36.5 mtb schoen met brede voet, zit mij heerlijk. 2x productiefout met lake mtb schoen gehad, toen was ik daar wel klaar mee.
Dmt was mij net te smal, ik dacht de topper te hebben. Helaas telkens na 20 min toenemend pijn voorvoet en na 40 minuten onhoudbaar. Hebben een vrij uitgesproken vorm en dun voetbed. Als 't je past ongetwijfeld heerlijk.
Fizik heeft een wide lijn, daar ben ik wel benieuwd naar.
Even inpikken. Ik zit bij Shimano altijd tss 45 en 46 in, dus neem ik normaal 46.
45 lukt in principe ook.
Ik heb nu een setje RC3 gekocht, maat 45. Voelt iets smaller dan m'n andere schoenen. In de lengte zitten ze goed, maar net net iets te smal.
Dus is het de moeite om te proberen die een paar mm uit te rekken of ga ik meteen voor een setje maat 46?
Ik lees trucje smet natte kranten, zakje water en in diepvries,...
Iemand iets dergelijks al geprobeerd?
Nu net ontdekt dat er een brede versie van de schoen is
45 lukt in principe ook.
Ik heb nu een setje RC3 gekocht, maat 45. Voelt iets smaller dan m'n andere schoenen. In de lengte zitten ze goed, maar net net iets te smal.
Dus is het de moeite om te proberen die een paar mm uit te rekken of ga ik meteen voor een setje maat 46?
Ik lees trucje smet natte kranten, zakje water en in diepvries,...
Iemand iets dergelijks al geprobeerd?
Nu net ontdekt dat er een brede versie van de schoen is
Misschien de betere optie inderdaad. Ik had ze aan een heel lage prijs kunnen op de kop tikken. Maar ga ze idd retourneren en wat meer uitgeven voor de brede versie.
Of een 45,5? Heb ik ook.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Heb daarnet Mavic Cosmic boa gekocht in maat 45 1/3. Die zou een brede voorvoet hebben.
De RC3's gaan retour.
De RC3's gaan retour.
Mavic is volgens mij heel smal. Brede voorvoet doet mij altijd denken aan Lake.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/