Dat bedoel ik dus, misschien kan TS dit even ophelderen.
Vessch bikes
Geen probleem om dit op te helderen uiteraard
Na 200 km is mijn body vastgelopen etc etc waardoor zowel mijn Reynolds wiel als mijn kader beschadigd zijn geraakt. Bij Canyon was dit eerst geen garantie, daarna wel. Ipv om te ruilen, heb ik de fiets moeten terugsturen, werd deze terugbetaald en kon ik hierna een nieuwe bestellen (toen wel beschikbaar). Inmiddels zijn we een kleine maand verder en heb ik de terugbetaling nog niet gehad (al is deze nu wel echt onderweg), en wordt verwacht dat ik de nieuwe al betaal, nog voor de oude is terugbetaald. Verder mag ik opnieuw op een wachttijd van enkele weken/maanden wachten, ook hier kan niets over gezegd worden.
Maw, het duurt me allemaal wat lang. Bij Vessch bikes ben ik uitgekomen door gepushte reclame via Instagram.
Na 200 km is mijn body vastgelopen etc etc waardoor zowel mijn Reynolds wiel als mijn kader beschadigd zijn geraakt. Bij Canyon was dit eerst geen garantie, daarna wel. Ipv om te ruilen, heb ik de fiets moeten terugsturen, werd deze terugbetaald en kon ik hierna een nieuwe bestellen (toen wel beschikbaar). Inmiddels zijn we een kleine maand verder en heb ik de terugbetaling nog niet gehad (al is deze nu wel echt onderweg), en wordt verwacht dat ik de nieuwe al betaal, nog voor de oude is terugbetaald. Verder mag ik opnieuw op een wachttijd van enkele weken/maanden wachten, ook hier kan niets over gezegd worden.
Maw, het duurt me allemaal wat lang. Bij Vessch bikes ben ik uitgekomen door gepushte reclame via Instagram.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16563
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Om je een idee te geven dat 3700 euro voor een stickerfiets met 105 gewoon veel te duur is.EvertVdB schreef: ↑15 apr 2022 19:48 Geen probleem om dit op te helderen uiteraard
Na 200 km is mijn body vastgelopen etc etc waardoor zowel mijn Reynolds wiel als mijn kader beschadigd zijn geraakt. Bij Canyon was dit eerst geen garantie, daarna wel. Ipv om te ruilen, heb ik de fiets moeten terugsturen, werd deze terugbetaald en kon ik hierna een nieuwe bestellen (toen wel beschikbaar). Inmiddels zijn we een kleine maand verder en heb ik de terugbetaling nog niet gehad (al is deze nu wel echt onderweg), en wordt verwacht dat ik de nieuwe al betaal, nog voor de oude is terugbetaald. Verder mag ik opnieuw op een wachttijd van enkele weken/maanden wachten, ook hier kan niets over gezegd worden.
Maw, het duurt me allemaal wat lang. Bij Vessch bikes ben ik uitgekomen door gepushte reclame via Instagram.
"Nieuwe cannondale synapse ultegra di2 nu €3999,-"
Of nog
"Nieuwe cube agree Carbon
Ultegra di2 disc
Maat 53
€2999,-"
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Als je iemand in je omgeving hebt die verstand heeft van consumentenrecht dan zou ik hem vragen even de algemene voorwaarden van dit bedrijf voor jou door te nemen.
Zo te zien hebben ze algemene voorwaarden van een webshop overgenomen (die vaker is gekopieerd volgens google) en hebben ze ook nog een beetje zitten doe het zelven.
Een voorbeeldje van de website
Als de consument naar een advocaat stapt dan kan het een dure aangelegenheid worden.
Dit is ook wel een opmerkelijk stukje
Er staan meer rare fouten cq slordigheden in de alv en dat wekt bij mij de indruk dat er geen jurist naar heeft gekeken.
Zo te zien hebben ze algemene voorwaarden van een webshop overgenomen (die vaker is gekopieerd volgens google) en hebben ze ook nog een beetje zitten doe het zelven.
Een voorbeeldje van de website
Wettelijke rente voor consumenten is op dit moment vastgesteld op 2% per jaar, niet per maand.Betaalt de klant niet binnen de overeengekomen termijn, dan is Vesschbikes B.V. gerechtigd de wettelijk rente 2% per maand voor niet handelstransacties en de wettelijke rente van 8% per maand voor handelstransacties in rekening te brengen vanaf de dag dat de klant in verzuim is, waarbij een gedeelte van een maand voor een hele maand wordt gerekend.
Als de consument naar een advocaat stapt dan kan het een dure aangelegenheid worden.
Dit is ook wel een opmerkelijk stukje
Staat er nu eigenlijk dat er bij ontvangst van een beschadigd pakket het bedrijf niet aansprakelijk is voor eventuele schade?VERPAKKING EN VERZENDING
1. Indien de verpakking van een geleverd product geopend of beschadigd is, dan dient de klant, alvorens het product in ontvangst te nemen, hiervan door de expediteur c.g. bezorger een aantekening op te laten maken, bij gebreke waarvan Vesschbikes B.V. niet aansprakelijk kan worden gehouden voor eventuele schade.
Er staan meer rare fouten cq slordigheden in de alv en dat wekt bij mij de indruk dat er geen jurist naar heeft gekeken.
- thestudent
- Forum-lid HC
- Berichten: 5551
- Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
- Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn
Natuurlijk niet. Juristen kosten geld.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021