geen paddenstoel-helm
Ekoi al genoemd - zelf hier de Ar13 welke ook prima bevalt en bij mij zeker geen paddenstoel is - nu weer met dikke korting te verkrijgen.
Ben een tevreden gebruiker van de Corsa Light. Wilde een nieuwe bestellen want deze heb ik al een aantal jaar, maar ik zag dat de sluiting weer een kliksluiting op zit. Ik vond juist die magneetsluiting zo handig. Echt jammer dat die er niet meer op zit.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Aha, lees net dit:
Dit model is de 3e evolutie van de EKOI CORSA LIGHT-helm.
Ook licht maar aerodynamischer, meer design en ergonomischer.
Lichtgewicht en zeer goed geventileerd, het is vooral geschikt als het warm weer is.
Gaat over elio, iemand daar al ervaring mee?
Keek ook even snel naar een AR13, helaas niet meer in de juist maat in wit te krijgen
Lichtgewicht en zeer goed geventileerd, het is vooral geschikt als het warm weer is.
Keek ook even snel naar een AR13, helaas niet meer in de juist maat in wit te krijgen
-
- Forum-lid
Ik had hetzelfde probleem. De Abus Gamechanger is voor mij een goede oplossing. Heel tevreden van.
Ik heb zelf een relatief compact hoofd, ik heb zelf volgende helmen:
Lazer Z1
MET Trenta
Kask Protone
Allemaal erg sluitend aan het hoofd zonder paddestoel effect
Lazer Z1
MET Trenta
Kask Protone
Allemaal erg sluitend aan het hoofd zonder paddestoel effect
Je zou nog even naar de AR14 kunnen kijken. Die heb ik net binnengekregen en bevalt ook erg goed. Die is nog in wit leverbaar.rikkert schreef: ↑20 jun 2022 08:31 Aha, lees net dit:
Ik zie het, is wel een pak duurder, ik denk minder luchtig en aero. Aero boeit me niet echt met mijn snelheden . Ik heb trouwens recent een Giro Agilis MIPS bij Mantel gekocht in wit. Was er toevallig en deze paste me goed in maatje M, is trouwens ook geen paddestoel. Er is ook een versie zonder MIPS, maar voor 2 tientjes extra de MIPS variant gedaan. Wel tevreden mee. Enige is dat het bandje aan de korte kant is, maar gaat net.Plakzuil schreef: ↑04 jul 2022 16:33Je zou nog even naar de AR14 kunnen kijken. Die heb ik net binnengekregen en bevalt ook erg goed. Die is nog in wit leverbaar.rikkert schreef: ↑20 jun 2022 08:31 Aha, lees net dit: