Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Namaak Shimano kettingen

marsman
Forum-lid

marsman 30 sep 2022 15:53

MarkVeenstra schreef: 30 sep 2022 14:56 Is er in die wereld ook nog een verschil (in verpakking), tussen consumentenartikelen en leveringen aan fabrikanten/fietsenmakers?
Zeg maar, de bulk verkoop van shimano aan grote afnemers voor opbouw/herstellers, die in sobere/simpelere verpakkingen gaat - maar met dezelfde inhoud. Ten opzichte van wat wij normaal in het schap zien liggen.
Ja, die krijgen van die OEM verpakkingen. Vaak simpel plastick zakje. Je komt die soms wel eens tegen op Marktplaats.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 30 sep 2022 16:28

marsman schreef: 30 sep 2022 15:53
MarkVeenstra schreef: 30 sep 2022 14:56 Is er in die wereld ook nog een verschil (in verpakking), tussen consumentenartikelen en leveringen aan fabrikanten/fietsenmakers?
Zeg maar, de bulk verkoop van shimano aan grote afnemers voor opbouw/herstellers, die in sobere/simpelere verpakkingen gaat - maar met dezelfde inhoud. Ten opzichte van wat wij normaal in het schap zien liggen.
Ja, die krijgen van die OEM verpakkingen. Vaak simpel plastick zakje. Je komt die soms wel eens tegen op Marktplaats.
Bij Shimano weet ik het niet maar bij KMC kettingen gaat het als volgt.
Oem verpaking is gewoon , als ik mij niet vergis per 50, losse niet ingepakte kettingen en evenveel quick-links in een kartonnen doos.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Symen
Forum-lid

Symen 30 sep 2022 21:26

De originele verpakking heeft zilveren blokjes links boven en geen witte volgens mij. (afhankelijk per type)

Plaats reactie