Slijtage kleding door zadel?!?!? HELP
Ik zie toch een naad aan dat zadel? Is het aan de binnenkant van de dijen dat je bib verslijt? Als je bv 3 uur rijdt, gaan je benen 1000+ keer langsheen die naad.
-
- Forum-lid
Hm, da's toch echt raar. Normaal schuif je niet veel op die plek.
Nog nooit meegemaakt persoonlijk.
Nog nooit meegemaakt persoonlijk.
-
- Forum-lid
En ik vond het juist allemaal lekker gaan. Dacht echt dit zadel heb ik nodig. Totdat ik naar mn broek keek. Het lijken net twee katten oortjes ter hoogte van mn zit botjes zeg maar.
Op mn eigen zadel schuif ik voor mijn gevoel heel veel op en dit zade was “ruwer” zeg maar wat ik persoonlijk we fijn vond, meer grip maar goed.
Misschien dat een foto van de broek met slijtageplekken het e.e.a. kan verhelderen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Ik moest even zoeken hoe het werkte maar zie fotoOrlok schreef: ↑09 okt 2022 11:12Misschien dat een foto van de broek met slijtageplekken het e.e.a. kan verhelderen.
-
- Forum-lid
Ja naja zoveel pijndoet het niet mar het is wel gevoelig aan mn bibs. Net binnen op trainer 2 uur gefietst en daar voel ik me zadel al na 5 minuten haha daarna evt het weg.
Ik gebruik geen broek vet of chamois nee.
Ik ben onderhand ook wel benieuwd naar hoe trapmachine op zijn fiets zit en hoeveel kilometer hij jaarlijks doet.
Dat laatste vooral om erachter te komen of de pijntjes het gevolg zijn van een gebrek aan kilometers of dat de houding op de fiets niet optimaal is.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het is toch niet zo moeilijk.
Je doet de broek aan.
Ga op je fiets zitten en kijk waar de "slijtage plekken" contact maken met het zadel/zadeltas/ass saver/achterlicht/.......
Het is echt geen rocket science.
Je doet de broek aan.
Ga op je fiets zitten en kijk waar de "slijtage plekken" contact maken met het zadel/zadeltas/ass saver/achterlicht/.......
Het is echt geen rocket science.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend