+1hayes schreef: ↑15 okt 2022 21:09Laat ons ajb politiek niet betrekken met de keuze van het shirtkleurdaniel1975 schreef: ↑15 okt 2022 20:57 Zolang er nog lui als Klaver weinig empathisch zaken roepen mag van mij die vlag gewoon op zijn kop blijven.
Den Haag heeft geen flauw benul wat er buiten de linkse rijke randstad leeft.
Team NL kleding een sof?
Dat probleem hebben ze nu ook in Brazilië al, nu er een presidentskandidaat meende in het shirt van het nationale elftal te moeten gaan stemmen.
Een goed tenue maakt indruk: ik verkeer nogal eens aan de kant van een hockeyveld en daar zijn clubs die in boswachter groen, vaal grijs (alsof je witte shirt in de bonte was heeft gezeten), of zelfs bruin ten tonele verschijnen. Dan sta je al 1-0 achter. Geldt ook voor die Nederlandse shirts. En omgekeerd: azurri, het feit al dat er een voor is, geeft je al voorsprong.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Azuri blauw is prachtig maar oranje kan ook erg mooi zijn. Het is maar net wat de kledingsponsor er van maakt.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Of welke opdracht hij krijgt.El Pistolero schreef: ↑16 okt 2022 16:02 Azuri blauw is prachtig maar oranje kan ook erg mooi zijn. Het is maar net wat de kledingsponsor er van maakt.
Teamkleding moet herkenbaar zijn en dat is het niet. Dus helemaal ruk.
-
- Forum-lid
Herkenbaar en moet ook een bepaalde uitstraling hebben.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Ik was (als Belg) ook verbaasd over de aanpassing. Die witte eenheidsworst maakt het echt een stuk moeilijker om de koers te volgen. Ik heb bv. eindeloos zitten zoeken naar Havik tijdens de puntenkoers.
Voor mij is de ideale nationale outfit een basiskleur met daarbovenop duidelijk de kleuren van de vlag en voor die paar dagen op een jaar dat ze gebruikt worden hoeft dat voor mij op vlak van design zelfs niks speciaal te zijn.
Voor mij is de ideale nationale outfit een basiskleur met daarbovenop duidelijk de kleuren van de vlag en voor die paar dagen op een jaar dat ze gebruikt worden hoeft dat voor mij op vlak van design zelfs niks speciaal te zijn.
Die Gentenaar die al die leuke shirts ontwerpt heeft deze week een paar mooie alternatieven gemaakt.
Link naar bewuste tweet: https://twitter.com/stycle_design/statu ... BLZa630eQw
Link naar bewuste tweet: https://twitter.com/stycle_design/statu ... BLZa630eQw