Wielerjack 0-10 graden
Rij ook met het 4 seasons jack tussen pro en standaard zit geen verschil in stof wel is de rits van de pro beter afgedicht.
In combinatie met merino wollen onderhemd goed te gebruiken van -5 tot +15
Even duurt 10 minuten en dan is het heerlijk warm
En je hebt maar 2 laagjes aan
Dacht dat je hem ook nog kunt terug sturen als hij niet bevalt
In combinatie met merino wollen onderhemd goed te gebruiken van -5 tot +15
Even duurt 10 minuten en dan is het heerlijk warm
En je hebt maar 2 laagjes aan
Dacht dat je hem ook nog kunt terug sturen als hij niet bevalt
“gewone”Hanz Bé schreef: ↑20 nov 2022 15:32Geldt dat bij jou voor de pro of de gewone versie? Ik zweet namelijk altijd fors, maar blijf met het pro jack redelijk droog. Ben dus juist erg tevreden over het ademende karakter van dit jack.pino schreef: ↑20 nov 2022 15:29Het wordt als erg ademend verkocht. Ik raak mijn vocht er niet doorheen kwijt.wel redelijk vocht van buiten resistent (miezerregen).ARengineering schreef: ↑20 nov 2022 15:10 Bedankt allemaal tot zoverre.
Zat ook net even te kijken naar de Futurum 4 Seasons Pro die momenteel in de aanbieding is.
Iemand ervaring mee?
Heb nu een Gore infinium jack in combinatie met een Merino ondershirt.
Niet zijken maar reiden !
Ik rij zelf met de futurum 4 seasons in combinatie met merino wol ondershirt goed te gebruiken van -5 tot +15.
Na 5 minuten rijden heerlijk warm .
Je kunt hem dacht ik 14 dagen proberen bevalt hij niet dat kun je hem terug sturen.
Vind het een super jack je hebt maar 2 laagjes nodig een van mijn betere aankopen.
Je kunt hem dacht ik 14 dagen proberen bevalt hij niet dat kun je hem terug sturen.
Vind het een super jack je hebt maar 2 laagjes nodig een van mijn betere aankopen.
+15 graden en merino wollen ondershirt moet niet gekker worden,bij +5 kan ik inkomen nog maar dan wel een rustig ritje.hagi schreef: ↑20 nov 2022 16:34 Ik rij zelf met de futurum 4 seasons in combinatie met merino wol ondershirt goed te gebruiken van -5 tot +15.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Hi koukleum.
Ik heb een verkoop topic 3jasjes in een klap maat m kan je eenvoudig uitproberen wat je het best bevalt.
Probeer met meerdere dunnelagen te stapelen. Een merino op je huid (let op het percentage merino in de stof)en de buitenste laag heeft een windstop.
Wanneer je 10-15min gefietst hebt mag je ervoor koud hebben. Maar erna zou je warm zijn. Anders omdraaien en meer aantrekken.
Ik heb een verkoop topic 3jasjes in een klap maat m kan je eenvoudig uitproberen wat je het best bevalt.
Probeer met meerdere dunnelagen te stapelen. Een merino op je huid (let op het percentage merino in de stof)en de buitenste laag heeft een windstop.
Wanneer je 10-15min gefietst hebt mag je ervoor koud hebben. Maar erna zou je warm zijn. Anders omdraaien en meer aantrekken.
Precies. Als ik naar buiten stap en denk, mmm voelt niet koud, dan heb ik teveel aan. Wel is het slim om dan altijd een body ofzo mee te nemen voor het geval je pech krijgt.TKMP schreef: ↑20 nov 2022 18:00 Hi koukleum.
-
- Forum-lid
Marcel
I support this one. Goed jack, goed spulmarcel1966 schreef: ↑20 nov 2022 18:52 Ik vind dit een erg goed jack voor de prijs:
https://www.galibier.cc/product/mistral ... ng-jacket/
-
- Forum-lid
Perfetto draag ik vanaf deze periode tot en met het voorjaar met merino of craft onder kleding.
Castelli alpha jacket idd. Bij echt koud weer een spatzwear of megmeister merino ondershirt en als koukleum niets koud. Sowieso is merino voor mij echt ooit een openbaring geweest bij lage temperaturen. Zowel qua ondershirt, sokken, maar ook als dunne liners onder dikkere handschoenen
Ik heb twee van deze: https://www.decathlon.nl/p/wielren-rege ... 40&c=ZWART
Nette prijs, beschaafd design (vind ik), ook in iets andere kleuren, en prima warm, en niet volledig waterdicht maar komt een heel eind. Draag met een ondershirt van de Hema met lange mouwen, werk prima, ook onder nul.
Nette prijs, beschaafd design (vind ik), ook in iets andere kleuren, en prima warm, en niet volledig waterdicht maar komt een heel eind. Draag met een ondershirt van de Hema met lange mouwen, werk prima, ook onder nul.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.