Pagina 2 van 4
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 09:41
door daniel1975
Niet bijster slim, want in de rest van hun marktgebied spreekt de naam gewoon niet aan.
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 09:45
door i-mac
daniel1975 schreef: ↑22 jan 2023 09:41
Niet bijster slim, want in de rest van hun marktgebied spreekt de naam gewoon niet aan.
Ze zullen wel niet over één nacht ijs zijn gegaan.
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 11:23
door daniel1975
Ongetwijfeld, maar dat wil niet zeggen dat het dan een goede keuze is
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 13:43
door pino
Beter dan een nep-Italaanse naam die staat voor overprized meuk.
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 15:31
door Jans
hayes schreef: ↑22 jan 2023 09:06
Ze willen de link met Vlaanderen leggen. Vandaar Rijsel.
En in het West-Vlaams: "Riessel" uitgesproken.
Decathlon is toch Frans. Maken die zich druk over wat Belgen vinden? Ik denk het niet.
Maar Nederlanders (en Belgen) vonden B'twin ook maar niks. De Fransen fietsen er best vaak mee.
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 15:52
door bikerke
Jans schreef: ↑22 jan 2023 15:31
Decathlon is toch Frans. Maken die zich druk over wat Belgen vinden? Ik denk het niet.
Belgen?
Nee, maar, het "vlaams" is cultureel erfgoed in Noord Frankrijk.
Daar worden ook dan cursussen "vlams klappen" gegeven.
Frans Vlaanderen heeft meer met vlaanderen dan Antwerpen.
Welk eigenlijk Brabants is.
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 16:06
door wasbeer2006
Elke beurs gaat achteruit, al begreep ik dat de autosalon van Brussel waar redelijk goed was.
Door internet weet je ook alles al en het echte race/gravel/mtb publiek weet toch vaak wel wat ze willen hebben.
Ebikes spreekt een hele andere nieuwe groep aan. Hoe kansloos ik die dingen ook vind voor Race/gravel en XC MTB de markt is er wel voor.
Nog even en we zijn de traagste van het fietspad.
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 16:57
door daniel1975
Welnee, de ondersteuning valt gewoon weg boven de 25km/u.
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 18:29
door Lcsmet
daniel1975 schreef: ↑22 jan 2023 16:57
Welnee, de ondersteuning valt gewoon weg boven de 25km/u.
Bij diegene die hun fiets standaard laten wel ja.
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 18:34
door Lcsmet
wasbeer2006 schreef: ↑22 jan 2023 16:06
Elke beurs gaat achteruit, al begreep ik dat de autosalon van Brussel waar redelijk goed was.
Wat is redelijk goed?
Er waren dit jaar 265000 bezoekers waar de lat van tevoren op 300000 gelegd was.
En vergeleken met vroeger, toen waren er jaren van meer dan 700000.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Europea ... w_Brussels
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 19:36
door hayes
Jans schreef: ↑22 jan 2023 15:31
hayes schreef: ↑22 jan 2023 09:06
Ze willen de link met Vlaanderen leggen. Vandaar Rijsel.
En in het West-Vlaams: "Riessel" uitgesproken.
Decathlon is toch Frans. Maken die zich druk over wat Belgen vinden? Ik denk het niet.
Maar Nederlanders (en Belgen) vonden B'twin ook maar niks. De Fransen fietsen er best vaak mee.
Hm... Rijsel is nog steeds Frans Vlaanderen. Is eigenlijk in historie ook een 'Vlaamse' stad.
Er lopen ook steeds veel Vlamingen rond. En voor een stuk is de koers nog steeds gelinkt met België/Vlaanderen.
De fietsen worden volgens hen ook ontworpen in Rijsel.
In het West-Vlaams zouden we zeggen dat de fietsen 'Van Riessel' komen.
Dus Van Rysel.
Re: Velofollies 2023
Geplaatst: 22 jan 2023 19:39
door daniel1975
Lcsmet schreef: ↑22 jan 2023 18:34
wasbeer2006 schreef: ↑22 jan 2023 16:06
Elke beurs gaat achteruit, al begreep ik dat de autosalon van Brussel waar redelijk goed was.
Wat is redelijk goed?
Er waren dit jaar 265000 bezoekers waar de lat van tevoren op 300000 gelegd was.
En vergeleken met vroeger, toen waren er jaren van meer dan 700000.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Europea ... w_Brussels
Zeggen dat je eigenlijk gewoon een mooie V6 wilt is not done anno D66….ehhh….2023.
En dat zie je terug. De duracellvehicels hebben helaas het autorijden ontdaan van het grootste deel van de emotie.