afstellen achterderailleur racefiets tbv Tacx lukt niet
@Hanz bestaan die dunne spacers voor het uitlijnen van de cassette, en zo ja, zou je dan een linkje willen delen?
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Ik heb ze nooit gezien, maar laatst werd er op dit forum over gesproken.
Zoek zoek: https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.p ... y#p1561008
Zoek zoek: https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.p ... y#p1561008
@1094, inderdaad... En als "binnenkort" bij Canyon, 3 maanden is? Zij kunnen mij niet vertellen wanneer ze die fiets kunnen leveren die ik wil.
Leuk als je dan zo'n dure Tacx Neo Smart trainer hebt waar je nog niet eens gebruik van gaat maken op de manier waar ze voor zijn.
En dan de Tacx film van de Alpe d'Huez gaan trainen. Een RPM van 50 bij de steilste stukken en van 150 RPM bij de vlakke stukken, ik zie het mezelf niet doen?
Als ik enkel had willen trainen met een constante RPM/ het niet gebruiken van mijn versnellingen had ik wel een rollerband gekocht
Leuk als je dan zo'n dure Tacx Neo Smart trainer hebt waar je nog niet eens gebruik van gaat maken op de manier waar ze voor zijn.
En dan de Tacx film van de Alpe d'Huez gaan trainen. Een RPM van 50 bij de steilste stukken en van 150 RPM bij de vlakke stukken, ik zie het mezelf niet doen?
Als ik enkel had willen trainen met een constante RPM/ het niet gebruiken van mijn versnellingen had ik wel een rollerband gekocht
Ah, daar had ik overheen gelezen. Tja, derailleur bijstellen ontkom je inderdaad niet aan. Is bij mij letterlijk 10 seconden werk per wissel (ik pas alleen de kabelspanning aan, niet de limietschroeven).
t.a.f.k.a.e.h.
Je kan zelf trainingen maken of via zwift of iets anders doen en deze met erg mode rijden. Dan hoef je niet te schakelenSandervp schreef: ↑26 jan 2023 09:33 @1094, inderdaad... En als "binnenkort" bij Canyon, 3 maanden is? Zij kunnen mij niet vertellen wanneer ze die fiets kunnen leveren die ik wil.
+1 voor de spacers, dat is de 'permanente' oplossing waarmee het meteen goed gefixed wordt. Vraag is alleen: is de huidige spacer te dun of te dik ?
Foto's van de kettinglijn, vanaf achter de derailleur erbij op, ketting op grootste tandwiel, kunnen zeker helpen
Foto's van de kettinglijn, vanaf achter de derailleur erbij op, ketting op grootste tandwiel, kunnen zeker helpen
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24