Oplossing chain catcher
We hebben het hier over iemand die 5,5 w/kg trapt en meedoet aan het WK gravel enzo. De belasting is dus net even anders, niet lullig bedoeld.
Ik ben er zeker van dat het mij ook nooit zou gebeuren met deze fiets.
Ik ben er zeker van dat het mij ook nooit zou gebeuren met deze fiets.
Als hij tot deze categorie hoort is het dan niet beter om Ridley om advies te vragen?
Misschien kunnen zij een hulpstukje fabriceren of het frame aanpassen.
Eea met wat "media-aandacht" ter compensatie.![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Misschien kunnen zij een hulpstukje fabriceren of het frame aanpassen.
Eea met wat "media-aandacht" ter compensatie.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- thestudent
- Forum-lid HC
een klemband in die aero fast achterkant is misschien wel een beetje een moddervanger in combinatie met de brede band.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Daar heeft het niet mee te maken. Ik trap regelmatig op de MTB ook 10w per kilo. Of dat constant is of maar 20seconde maakt niet uit. Maar er is bij mij nog nooit een ketting afgekomen, er zit gewoon iets in die achterderrie.
Ik ben ongelooflijk gelukkig dat het ook op dat niveau er nog afvalt en niet enkel bij mij op een omgebouwde 2×11 naar 1x11....
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar idd; er is een moment en niveau waarop je bij de fabrikant om info moet.
Dit lijkt me zo eentje.
Zeker de moeite Ridley rechtstreeks te contacteren...
Walter
Achterderailleur is het niet. Ding is recent nog vervangen.
Is de ketting niet al aan vervanging toe? Ik heb een Aspero 1x11 GRX DI2 en al twee keer meegemaakt dat van de één op de andere dag de ketting er meerdere keren per rit af viel. De ketting zag er goed uit, had er beide keren al wat km's mee gereden, ik wissel bij iedere wasbeurt de ketting, afgelopen maanden dus meerdere keren per week door het natte weer
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)