Pagina 2 van 22

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 23 jun 2023 22:58
door Ernie C.
Een sprinter wil naar de Tour en QS heeft Evenepoel en Merlier al.

Ik denk dat het regime zelf geen probleem is voor Fabio. De vraag is eerder of ze de sterkste lead out mannen kunnen vasthouden nu ze weten dat ze de komende 3 seizoenen tweede viool spelen in een strak keurslijf.

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 24 jun 2023 10:29
door JPAR
Welshford vertrekt bij DSM. Dus dan heb je geejn echte concurrent in de ploeg en weet je zeker dat je de kopman bent. Ik snap Fabio wel.

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 24 jun 2023 10:56
door galileo2
Ik hoop voor hem dat hem dat het niet hetzelfde verhaal wordt als die andere sprinters die zijn weggegaan bij QS.

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 24 jun 2023 11:18
door Lcsmet
Rijden Van Aert en co volgend jaar ook voor een sjeik?
The largest architectural project in the world, NEOM City from Saudi Arabia, is exploring the possibility of taking over the main sponsorship of Jumbo-Visma from 2024.

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 24 jun 2023 12:15
door Enzzo
Het schijnt nogal een ethisch verantwoord bedrijf te zijn. Althans, voor zover dat mogelijk is in dat land.
Ze zetten in op 100% fossielvrij en klimaatneutraal voor heel het land binnen afzienbare tijd.
Lijkt me een behoorlijke opgave bij zo’n oliestaat…

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 24 jun 2023 16:20
door RonaldH76
Weet je nog dat Ineos met 'save the whale' rondreed.....

En nu..

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 24 jun 2023 18:09
door Lcsmet
Enzzo schreef: 24 jun 2023 12:15 .....ethisch verantwoord bedrijf ..............
Wel helemaal off-topic, maar toch.
Net als "groen" en "divers" en .....
Dat is bij heel wat bedrijven enkel voor de facade omdat het in het huidige tijdsbeeld goed zou staan en ze zo heel wat subsidie's en andere vooral geldelijke voordelen krijgen.
Recycleren enkel als het voordeliger is dan verbranden/storten.
Mindervaliden aannemen omdat er quota bestaan en ze subsidie krijgen.
Het "vuile" deel van het bedrijf uit besteden.
De meeste onderhoudsfirma's zijn heel divers, zolang het maar "goedkope" werkkrachten zijn omdat de "ethische" bedrijven vooral naar de prijs kijken.
Bedrijven die gebruik maken van elk bestaand achterpoortje omdat het "kan".

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 24 jun 2023 21:49
door Enzzo
Wow! Zelden zo’n hoop frustratie in één bericht gezien….

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 24 jun 2023 23:06
door Lcsmet
Tao Geoghegan Hart zou bij Ineos vertrekken richting Lidl-Trek, het nu nog Trek-Segafredo.

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 24 jun 2023 23:09
door Lcsmet
Enzzo schreef: 24 jun 2023 21:49 Wow! Zelden zo’n hoop frustratie in één bericht gezien….
Misschien moeten we samen eens gaan fietsen.
En achteraf een lange après, dan zal je merken dat het echt geen frustratie is maar gewoon feiten.

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 25 jun 2023 08:47
door kxlight
Sinds enkele jaren lijken transfers steeds eerder bekend te worden. Ooit was 1 augustus heilig maar is dat niet meer zo?

Re: Wielertransfers 2023/2024

Geplaatst: 25 jun 2023 09:13
door Enzzo
Lcsmet schreef: 24 jun 2023 23:09
Enzzo schreef: 24 jun 2023 21:49 Wow! Zelden zo’n hoop frustratie in één bericht gezien….
Misschien moeten we samen eens gaan fietsen.
En achteraf een lange après, dan zal je merken dat het echt geen frustratie is maar gewoon feiten.
Lijkt me gezellig.
Ik snap wel wat je zegt hoor en voor het overgrote deel denk ik dat je gelijk hebt.
Maar ik wou maar aangeven dat de doelstelling van dit bedrijf toch heel ambitieus is. Dat is iets anders dan wat jij aanhaalt, als dit bedrijf zijn ambitie niet nakomt is dat direct zichtbaar en kunnen ze daarop afgerekend worden.