Advies gevraagd: velg nog bruikbaar (voor tubeless)?
Jongens, niet zo overdrijven . . . er zit alleen maar een klein gaatje in de tubeless tape . . . . als je goed plakkende tubeless tape hebt kan je toch gewoon een 'klein' stukje er over heen plakken zonder de gehele bimbam. Ik kan mij herinneren dat ik in het verleden ook wel eens zoiets heb gedaan toen een spaaknippel het had begeven en ik dus door het tubeless tape moest prikken voor een nieuwe spaaknippel, dus . . . . TS heeft mijn zegen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Update:
Uiteindelijk toch nieuw velglint gelegd; het stukje bijplaatsen werkte niet naar behoren. Vervolgens nieuw lint gelegd maar met toch iets te veel lucht eronder. Alles er weer af gehaald en nogmaals dubbele laag aangebracht die wel goed ging. Blij dat ik 10 meter had gekocht
Uiteindelijk toch nieuw velglint gelegd; het stukje bijplaatsen werkte niet naar behoren. Vervolgens nieuw lint gelegd maar met toch iets te veel lucht eronder. Alles er weer af gehaald en nogmaals dubbele laag aangebracht die wel goed ging. Blij dat ik 10 meter had gekocht