De 'Zeeuw van Vlaanderen'. Alle Zeeuwse eilanden + alle Zeeuwse steden met stadsrechten in éen route gevangen. 300km uit en thuis. Naar wens in éen of twee of drie dagen te doen.
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Laat dit nou precies mijn fietsterritorium zijn
bartv schreef: ↑11 jul 2023 08:40Van Kamperland naar Brugge is het ongeveer 66km, waarvan 6.6km die je met de overzet doet. Die 20 tot 25 minuten op de boot kan je bekijken als een rustmoment. Alles hangt er ook vanaf hoe je je rit wil rijden. Wil je dat in één beweging doen, of kies je ook eens om te stoppen, én te genieten van een hapje en een drankje.Nielsnoles schreef: ↑09 jul 2023 13:10 ... Zijn er nog leuke routes in de omgeving? ...
NB: verwijzen naar Brugge als iemand vraagt naar routes in de buurt van Kamperland is als verwijzen naar Den Haag of de Veluwe als iemand vraagt naar leuke fietsroutes in de buurt van Amsterdam ... Maar vanuit Randstedelijk perspectief ligt het waarschijnlijk allemaal heel dicht bij elkaar![]()
Heen en terug fiets je een goeie 120km bijeen.
Mooi rondje, kende ik niet.bartv schreef: ↑11 jul 2023 08:40 En vergeet vooral de Zeeuwse WiND route niet ! https://www.zeeland.com/nl-nl/visit/219 ... ute-126-km
Die ziet er ook leuk uit!bartv schreef: ↑11 jul 2023 08:40 En vergeet vooral de Zeeuwse WiND route niet ! https://www.zeeland.com/nl-nl/visit/219 ... ute-126-km Daarmee omzeil je meteen de drukte aan de Walcherse kust.
Mee eens, zelfs Zeeuws-Vlaanderen is al een pokke eind (en een rondje fietsen is ook lastig).NB: verwijzen naar Brugge als iemand vraagt naar routes in de buurt van Kamperland is als verwijzen naar Den Haag of de Veluwe als iemand vraagt naar leuke fietsroutes in de buurt van Amsterdam ... Maar vanuit Randstedelijk perspectief ligt het waarschijnlijk allemaal heel dicht bij elkaar![]()
Volgens mij is het redelijk bekend dat die brug er uit ligt. En er vaart gratis een extra pontje strak langs de brug. Niet het standaard pontje Numansdorp - Willemstad.
Van Cadzand naar Brugge is slechts een kilometer of 35 hè. En vanaf Middelburg naar Brugge een kleine 90 km, lijkt me prima te doen toch? Anders moet de titel veranderd worden in "Zuid-Hollandse eilanden" ipv ZeelandNB: verwijzen naar Brugge als iemand vraagt naar routes in de buurt van Kamperland is als verwijzen naar Den Haag of de Veluwe als iemand vraagt naar leuke fietsroutes in de buurt van Amsterdam ... Maar vanuit Randstedelijk perspectief ligt het waarschijnlijk allemaal heel dicht bij elkaar
Kamperland - Middelburg is ook 20 km, dus komt er 40 km bijEnzzo schreef: ↑31 jul 2023 18:42Van Cadzand naar Brugge is slechts een kilometer of 35 hè. En vanaf Middelburg naar Brugge een kleine 90 km, lijkt me prima te doen toch? Anders moet de titel veranderd worden in "Zuid-Hollandse eilanden" ipv ZeelandNB: verwijzen naar Brugge als iemand vraagt naar routes in de buurt van Kamperland is als verwijzen naar Den Haag of de Veluwe als iemand vraagt naar leuke fietsroutes in de buurt van Amsterdam ... Maar vanuit Randstedelijk perspectief ligt het waarschijnlijk allemaal heel dicht bij elkaar![]()